رئیس هیئت تیراندازی استان همدان ازساخت نخستین سالن الکترونیکی غرب کشور در همدان خبر داد.

ساخت نخستین سالن الکترونیکی غرب کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصر محمودی، رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به این که با ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌ها و نیز تهیه امکانات و تجهیزات لازم تلاش کردیم تا تیراندازان همدانی در ۲ بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری با کمترین مشکلات مواجه باشند اظهار داشت: سال گذشته پس از ۶ ماه تلاش بی‌وقفه سالن تیراندازی شهید ضرابیان مجهز به خطوط اکترونیکی استاندارد شد تا نخستین سالن تیراندازی با خطوط الکترونیکی در غرب کشور ایجاد شود.

محمودی افزود: تجهیز سالن شهید ضرابیان به خطوط الکترونیکی و تمرین تیراندازان همدانی در سالنی که برخوردار از استاندارد‌های جهانی است کمک می‌کند ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

اوعنوان کرد: این سالن به تمرینات ورزشکاران حرفه‌ای ما تعلق دارد، و در سالن دیگر هیئت استعدادیابی و آموزش تیراندازان مبتدی انجام می‌شود. ضمن آن که با همکاری آموزش و پرورش سالن تیراندازی متعلق به آموزش و پرورش را هم راه اندازی کردیم تا برنامه‌های استعدادیابی هیئت با سرعت بیشتری پیش برود.

محمودی با اشاره به این که در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ تیرانداز ساماندهی شده در استان فعالیت می‌کنند تاکید کرد: بیش از ۷۰ درصد ورزشکاران ما را بانوان تشکیل می‌دهند.

او با اشاره به این که ۱۵ مربی نیز به پرورش تیراندازان استان می‌پردازند گفت: سالن‌های هیئت تیراندازی صبح‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ فعال هستند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به این که ورزشکاران همدانی سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ نتایج درخوری کسب کردند عنوان کرد: عمده مسابقات مهم تیراندازی در سطح کشور در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که مسابقات لیگ دسته اول آقایان و بانوان و مسابقات قهرمانی کشور از جمله مسابقات مهم پیش روی تیراندازان همدانی است گفت: مسابقات آزاد منطقه‌ای نیز به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

او با اشاره به این که ساسان شهسواری نیز دیگر نماینده تیراندازی همدان بود که در اردوی تیم ملی مردان حضور داشت تاکید کرد: حضور هم‌زمان ۳ تیرانداز از استان همدان در اردوی تیم‌های ملی تیراندازی از ظرفیت بالای این رشته در همدان و تلاش قابل تقدیر جامعه تیراندازی استان حکایت می‌کند.
انتهای پیام/ج

بیش از ۷۰ درصد ورزشکاران ما را بانوان تشکیل می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.