رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و آخرین مرحله کسب سهیمه المپیک توکیو در قطر برگزار می‌شود

جام بزرگ تیرانداز همدانی به قطر رفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصر محمودی، رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با بیان این که چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و آخرین مرحله کسب سهیمه المپیک توکیو از ۱۲ تا ۲۲ آبان در قطر برگزار می‌شود اظهار داشت: مه‌لقا جام بزرگ و مینا عزیزی ۲ تیرانداز شایسته همدانی در این مسابقات حضور دارند.

ناصر محمودی افزود: مه‌لقا جام‌بزرگ روز سه شنبه به همراه گروه اول تیم ملی به قطر اعزام شد.

او با بیان این که مینا قربانی نیز روز یازدهم آبان به همراه گروه دوم ملی‌پوشان عازم قطر می‌شود ادامه داد: مه‌لقا جام بزرگ چند ماهی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، اما وی در تمرینات تیم ملی همه تلاش خود را کرده تا به آمادگی مطلوب برسد و در مسابقات قطر حضور موفقی داشته باشد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به این که عملکرد مینا قربانی نیز در اردو رضایت مربیان تیم ملی را در پی داشته عنوان کرد: امیدواریم با کسب سهمیه در این مسابقات تیراندازی همدان برای سومین دوره متوالی در المپیک نماینده داشته باشد.

محمودی بیان کرد: روز گذشته در تماس تلفنی با خانم‌ها جام بزرگ و قربانی از آخرین وضعیت شان مطلع شدم و ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشور و همدان در مسابقات قهرمانی آسیا مراتب قدردانی جامعه ورزش و تیراندازی استان را به دلیل مدت‌ها تلاش، تمرین، حضور در اردو‌ها و دور ماندن از خانواده را به اطلاعشان رساندم.

وی با اشاره به این که جام بزرگ و قربانی از هیچ کوششی در راه کسب افتخار برای ورزش استان دریغ نکردند ابراز داشت: در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای برای این ورزشکاران در مسابقات قطر قدردان زحماتشان خواهیم بود. هرچند امیدواریم این حضور با کسب سهیمه همراه باشد تا پاداش زحمات خود را بگیرند.
انتهای پیام/ج

تیرانداز همدانی سه‌شنبه به قطر رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار