بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان ، آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره‌ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، امروز و فردا مواج پیش بینی می‌شود.

تاثیر طوفان حاره ای کیار بر مواج شدن آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز/ خودداری شناور‌های سبک و صیادی از ترددبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان ، آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره‌ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند،  امروز و فردا  مواج پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و همچنین شناور‌های تجاری و سنگین از تردد دریایی به عرض جغرافیایی پایینتر از ۲۵ درجه شمالی پرهیز کنند.

این طوفان در موقعیت جغرافیایی ۱۹.۶ درجه عرض شمالی و ۶۲.۲ درجه طول شرقی قرار دارد و مسیر حرکت آن به سمت عرض‌های پایینتر است.

در ساعات بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می‌شود و وقوع رگبار پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز با گذر امواج ناپایدار آب‌های خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با افزایش باد‌های غربی متلاطم خواهد شد و احتمال رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

از نظر دمایی، تا پایان هفته تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/ ب

مواج شدن دریای عمان

برچسب ها: هواشناسی ، طوفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.