مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان احشام در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: در پی دریافت خبر سرقت تعدادی از گوسفندان یکی از دامدارای‌های لوشان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بدست آمدن سرنخ‌ها متوجه شدن یکی از سارقان پس از جلب اعتماد دامداران و معرفی همدستش به عنوان چوپان قابل اعتماد پس از مشغول به کار شدن با همکاری متهم اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه سارقان غیر بومی بودند، اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان ۲۵ و ۴۲ ساله دستگیر شدند.

سرهنگ فیضی تصریح کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس به سرقت ۲۳ رأس گوسفند از دامداری مورد نظر در شهرستان رودبار اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او به دامداران توصیه کرد: در محل نگهداری احشام از تجهیزات بازدارنده مانند دوربین مداربسته، سیم‌خاردار و حصار مناسب استفاده کرده و از افشای اطلاعات محل دامداری و اعتماد به افراد غریبه خودداری کنند.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان

سرهنگ رسول عزیزی، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در محلات حاشیه این شهرستان در زمینه توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه و محل فعالیت این فرد شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیر کننده، متهم ۲۵ ساله این پرونده در مخفیگاهش به همراه همدست ۲۲ ساله‌اش دستگیر و در بازرسی از محل مقدار یک کیلو و ۹۳۰ گرم تفاله تریاک، ۶۰ گرم تریاک و ۳۰ گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را سریعا با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.