مدیر مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی ایرانشهرگفت:برخورد مینی بوس حامل دانش آموزان به کوه در محور نیکشهر به ایرانشهر ۱۰ نفرمجروح برجای گذاشت.

واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان با ۱۰ مجروحمحمودرضا ناصح مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:حدود ساعت ۶:۵۵صبح امروز بر اثر برخورد  مینی بوس سرویس دانش آموزان به کوه  در محور نیکشهر به ایرانشهر روستای شگیم بالا  ۱۰ دانش آموز دختر مجروح شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر ادامه داد: در این حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان بعد از برخورد با کوه متاسفانه واژگون شد.

ناصح  افزود:با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.


بیشتر بخوانید: عیادت فرماندار نیکشهر از دانش آموزان حادثه دیده 


مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت:مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

نقص فنی علت حادثه

داوود گلی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح امروز سرویس مدرسه حامل  ۱۸ دانش آموز دختر از روستا به نیکشهر در حال عزیمت بودند که به علت بریدن ترمز ماشین  راننده برای کنترل خودرو را  به شانه خاکی جاده هدایت و به یک تپه برخورد میکند .

او افزود:که  از این تعداد ۹ دانش آموز به خاطر ترس و اضطرابی که به وجود آمده برای اطمینان بیشتر به مراکز درمانی  منتقل شدند  که الحمدلله این حادثه به خیر گذشت  به دانش آموزان آسیب جدی وارد نشده است .

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار