مرد کریستالی که گلوی همسر ۲۵ ساله اش را در برابر دیدگان وحشت زده فرزندانش بریده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت و در اعترافاتی وحشتناک راز چاقوی بی‌دسته در کنار جسد را نیز فاش کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، متهم ۳۰ ساله یک پرونده جنایی که سیزدهم مهر گذشته با قتل هولناک همسرش، هیاهوی عجیبی در مشهد به پا کرد، درحالی به بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت که ادعا می‌کرد در «توهم کریستالی» غرق شده بود!

اعترافات وحشتناک قاتل کریستالی در بازسازی صحنه جرم

این مرد خطرناک که با درایت مقام قضایی و با تدبیری خاص، از چنگ مهاجمان عصبانی (بستگان مقتول) درون یکی از تابوت‌های حمل جسد از محل وقوع جنایت فراری داده شده بود تا گزندی به وی نرسد، بار دیگر به خیابان حر ۸۲ انتقال یافت که ناگفته‌ها و جزئیات قتل هولناک همسرش را بازگو کند. «نعیم-الف» پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی کاظم میرزایی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با شرح مختصری از گذشته تلخ خود گفت: از سال‌ها قبل مواد می‌کشیدم، مادرم ۱۰ سال به جرم مواد مخدر در زندان بود و پدرم نیز در یک حادثه قاچاق سوخت جان سپرد.


داغ‌ترین اخبار حوادث امروز؛

رهایی قاتل زن آمریکایی از اعدام با رضایت اولیای دم

قرار مرگ مرد ثروتمند با ۲ آدمکش اسیدی

توطئه شوم «مرد لاکچری» برای زنان تهرانی

دستبند پلیس عاقبت زن بلندپرواز و پرتوقع!

خانواده تاجر برنج قربانی توطئه پسر بدبین


به همین دلیل من هم از راه خرید و فروش مواد مخدر روزگار می‌گذراندم تا این که به مصرف شیشه و کریستال (مواد مخدر صنعتی) آلوده شدم به طوری که روزگارم سیاه شد و چند بار به زندان افتادم. حتی چهار ماه از ازدواجم می‌گذشت که برای ۱۱ ماه تحمل کیفر، روانه زندان شدم.

متهم این پرونده جنایی که مدعی بود به خاطر توهم ناشی از اعتیاد، دست به ارتکاب چنین حادثه هولناکی زده است در ادامه اعترافاتش افزود: به دلیل مصرف کریستال دچار توهم می‌شدم به گونه‌ای که احساس می‌کردم همسایگان مرا «هو» می‌کنند! خیال می‌کردم به من می‌گویند عرضه نداری با همسرت رابطه عاطفی داشته باشی! از نگاه آن‌ها می‌فهمیدم که مرا خاک بر سر می‌خوانند! خلاصه به همه چیز و همه کس بدبین بودم! البته همسرم نیز به من بها نمی‌داد و نمی‌توانستم ارتباط عاطفی نزدیکی با او داشته باشم! همه این موارد مرا به کشتن او ترغیب می‌کرد! همه اطرافیانم نگران بودند چرا که بار‌ها همسرم را کتک زده و او را تهدید به مرگ کرده بودم! یک بار مادرم مرا تحویل کلانتری محل داد که ۹ روز بازداشت شدم مادرزنم حدود ۲۰ روز قبل از این حادثه، دست دخترش را گرفت و او را به زاهدان نزد خودش برد چرا که از رفتار‌های من می‌ترسید، ولی مادرم واسطه شد و او را به مشهد بازگرداند تا به زندگی مشترک با من ادامه بدهد. در همین هنگام مادرم نیز سه روز قبل از حادثه و برای انجام امور شخصی به زاهدان رفت در حالی که به مادرزنم قول داده بود تا نگذارد خون از دماغ دخترش بیاید!

مرد همسرکش ادامه داد: من بیکار بودم، اما همسرم در بیرون از منزل کار می‌کرد. آن شب وقتی خسته و کوفته از سر کار بازگشت به خاطر خستگی زیاد خیلی زود به خواب رفت. من هم که مانند همیشه پای بساط مواد مخدر نشسته بودم ناگهان در «توهم مواد» غرق شدم. انگار در و دیوار می‌گفتند «همسرت را بکش!»

در همین حال از سه فرزند ۷، ۹ و ۱۱ ساله ام خواستم تا آن‌ها هم بخوابند، ولی فرزندانم فقط پتو را روی سرشان کشیده و خودشان را به خواب زده بودند!

حدود ساعت ۹ شب بود که تصمیم به قتل همسرم گرفتم از درون آشپزخانه کارد بزرگی را برداشتم و محکم به گلوی همسرم کوبیدم!
او ناگهان جیغی کشید و ساکت شد، ولی فرزندانم که این صحنه را می‌دیدند با ترس و وحشت پتو را به طرفی انداختند و به سوی مادرشان دویدند! با حالتی عصبانی و خشمگین آن‌ها را به بیرون از منزل راندم. آن‌ها نزد برادرم رفتند که در همسایگی ما زندگی می‌کرد. وقتی فرزندانم در بیرون از خانه بودند چنان با کارد گلوی همسرم را بریدم که تیغه آن از کنار دسته شکست و به همین دلیل دسته شکسته چاقو در زیر جسد و از دید من پنهان مانده بود!

هنوز خون از پیکر همسرم جاری بود که برادرم به همراه فرزندانم رسید و اجازه ندادند تا از منزل خارج شوم! بعد از آن هم همسایگان ماجرا را فهمیدند و پلیس نیز به صحنه آمد. وقتی در میان هیاهو و همهمه‌ای که در محل وجود داشت، متوجه شدند که برخی از بستگان همسرم با داشتن سلاح سرد و گرم احتمالی قصد ورود به منزل را دارند، با دستور قاضی مرا درون یکی از تابوت‌های خالی خودروی نعش کش (حمل اجساد) خواباندند و به پلیس آگاهی بردند!

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است در آغاز بازسازی صحنه قتل که سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت، ابتدا کارآگاه جمالی (افسر پرونده) به تشریح خلاصه‌ای از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و در برابر دوربین قوه قضاییه گفت: ساعت حدود ۲۲ شب سیزدهم مهر، ماجرای این جنایت در دستور کار قرار گرفت. جسد مربوط به زن ۲۵ ساله‌ای به نام «نازنین» بود که با گلوی شکافته در کف پذیرایی قرار داشت. همسر این زن که در محل وقوع قتل، دستگیر شد در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: پرونده اش را بستم! آبروی مرا برده بود! او به من بها نمی‌داد و برخی افراد در خانه ام دوربین کار گذاشته بودند تا از مسائل خصوصی زندگی ام فیلم بگیرند! من هم در خواب گلویش را بریدم طوری که تیغه چاقو شکست!

شایان ذکر است، با پایان بازسازی صحنه جنایت، قاضی کاظم میرزایی دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد تا بررسی‌های بیشتر در روند دادرسی این پرونده جنایی ادامه یابد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۴۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بنظرم مادر شوهرش که ضامن دختر مردم شده که نگذارد خون از دماغ این زن بیچاره بیاید باید جوابگو مادر مقتول باشد تاعبرتی برای سایرین باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا فروشندگان مواد مخدر شهرستان دماوند و گیلاوند را دستگیر کنید همه آنها شناخته شده هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا جلوی فروش مواد مخدر در شهرستان دماوند و گیلاوند را بگیرید
United States of America
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
سلام توی شهر ما خونه هایی که جلو چشم همه مردم و عادی مواد میفروشن انگار سوپرمارکت باز کردن بخدا قسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
به نظرم معتاد تا یه درجه ای مریض حساب میشه بالاتر از اون تنها اعدام و دوری از خانواده بهترین علاجه. سریعا این نجس از جنس شمر رو در ملاعام گردن زد. البته کسی که گردن میزنه بایست گردن زده بشه نه اعدام. اعدام حکم رئوفی حساب میشه برا این نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
این معضل جامعه ریشه ای عمیق دارد که خیلی هارا گرفتار کرده.
واین آقا که مصرف کننده مواد مخدر صنعتی شده وبا توجه به نوع برخورد با خانواده واطرافیان دقیقا وحشی گری می کند.
اینجا اولین وبزرگترین اشتباه را مادر شوهر کرده وبعد از او مادر مقتول ودرنهایت خود مقتول. شما که می دانستید که قاتل هر کار خطرناکی را انجام می دهد چرا این اشتباه بزرگ وغیر قابل جبران را کردید ومقتول بیچاره تو رودر واسی مادر شوهر ومادرش گیر کرده وبا ترس لرز برگشته سر خونه زندگی. راحت بدون رودر واسی باید نه میگفت وخودش را از این جهنم خلاص می کرد.
الان دیگر پشیمانی سودی ندارد وقاتل را تکه تکه کنند یا داخل روغن جوش بندازند یا دخل قیر جوشان بریزند دیگر این زن (مقتول) زنده نمیشه....
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
دوست داشتم الان نظر کسانی را که با قصاص مخالفند را بدانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتش کنه طفلکی زن بی گناه و بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر ذات خراب این نامرد هیچ ربطی به مواد مخدر نداره
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
من اگه بودم با تابوت زنده به گور دفنت میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
شمابهتره بری قاضی شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
جناب کارشناس چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
خداوند عاقبت همه ماهارو عاقبت بخیرکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
آقایان من حق به این میدم که چرا همسرش راکشت دلیلش جی بوده ماهیچگاه به عرف قضیه پی نمیبریم همین که یکی یکی را به قتل میرسونه فقط میگویم باید اعدام بشه اولا موادی که بوده این نوع بیماری بوده دوما اختلاف تاچه حدبوده که این مرد پناه به دبوار خانه برده که ماننده آمون گچ پرست بوده بقدری اختلاف دچارش بوده که ایشان به سمت مواد پیش رفته ماهمه نبایدزودقضاوت کنیم ماها ندیده حکم صادرمیکنیم زندگی امروزه زنومرد باهم اختلافات طبیعی وجود دارد اماخوب اختلاف اینها از حالت طبیعی هم گذرکرده بوده خداوند کاری کند دیگر شاهد چنین مواردی هایی نشویم خدایا عاقبت همه مارو بخیرکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
ماده مخدر بهش جرات داده تا به بدترین شکل زنشو بکشه. بیماره یا مجرم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۶:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
زنش سه تا بچه آورده سرکارهم میرفته دیگه چه مرگش بوده این مرتیکه؟؟ باید زودتربابچه هاش میرفت پیش مادرش و این کثافت ول میکرد خاک توسرپدر و مادرش که همچین آشغالی روبوجودآوردن وزمینه ی انحراف درست کردن چو خودشون هم معتاد قاچاقچی بودم. هرچه سریعتربایدبره پیش باباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
من یه مردم عادی هستم، بهتر نیست فرزندان معتادین یا مواد فروشان ک پدر و مادری نالایق دارند از آنها جدا شوند و به بهزیستی سپرده شود ک دچار چنین حوادث ی نباشیم، همیشه میشه از ریشه شروع کرد، این مرد میوه زندگی بد هست ک به ثمر رسیده و نهایتا اعدام می شود، با اعدام چنین فردهایی زندگی درست نمی شود، بیایید ریشه ای عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
باید معتادین ببرن یک جزیره اونجا ولشون کنن فقط بهشون با هواپیما غذا داد
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۰۲:۲۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
داداش هواپیما نداریم و داریم با هواپیماهای ملخی و هواپیماهای ترابری نظامی مسافر جابجا میکنیم ،اونوقت از کجا هواپیما بیاریم به اینا غذا بدیم؟!
بهتر نیست بوسیله پهپاد ، بالن ،کشتی و یا لنچ اینکار انجام شود ؟!!!
در صنعت هوایی به شدت تحریم هستیما قربان
امیدوارم که نظرتونو تغییر بدید وگرنه گرفتار میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
حیف نیست به این حیفه نون ها غذا بدین.فقط مواد بهشان برسه کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
زیاد دروغ میگه وگرنه بچه ها رو بیرون نمیکرد باید مثل خودش قصاص بشه ملعون کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
باز هم بفرمائید معتاد مجرم نیست بیمار است به نظر من چه معتاد وچه قاچاقچی هر دو را باید کشتمنتها به معتاد یکبار فرصت برای ترک داد و قاچاقچی را فی المجلس اعدام کرد(اکثر قاچاقچیان را مردم در محلی که زندگی میکنند میشناسند کافیه یک تحقیق نامحسوس بعمل بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
چین قبلترها معتادان رو میریخت تو دریا کاش ما هم حکم این مواد توهم زا رو اعدام میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
باید تو همون تابوت زنده گورش میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
محمدآجورلو
۱۴:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
ميذاشتن فاميلاي زنه داغ داغ تيكه تيكه اش ميكردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
همچین قاتلی رو باید زجر کش کنند یا به همان شکل خودش را به حلاکت برسانند
-
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
هلاکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
مقصر زن بوده . اخه کسی که با یک معتاد ازدواج نمیکنه و بمونه باهاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
مقصر زن نبوده مقصر مادر شوهر بوده که اصرار به زندگی مشترک داشته حتی با وجود مشاهده پسرش
این دختر سنی نداشته و سه تا بچه داشته ، مادر شوهرش هم حق دخالت نداشته ،
من پدر خودم معتاد بود مادرم ساده و همه همواره سعی داشتند به زور این ها رو به هم بپسبونن و دودش تو چشم ماها رفت یه وقتایی زن از خودش قدرت انتخاب نداره که به محیط زندگیش بر می گرده اینجا اگه کسی دخالت نا به جا کنه اشکال داره...
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
در چه می گفت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
همه دیوانه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
همه دیوانه شدن
France
پژمان تورک تهران
۱۲:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
من هم شیشه و کراک کشیدم . خیلیا کشیدن ولی چشم مردم را فوت نکردند تو ذاتت خرابه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۱:۴۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
ممکنه یکی بگه چرا این تا الان زنده است آخه برای چی این چنین افرادی باید از اکسیژن استفاده کنن؟؟؟؟زنده بودن اینها چه سودی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اي بابا صدر رحمت به ترياك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
100 درصد تاٍثیر گزار در اینده بچه هاش با دیدن این صحنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
وقتی مواد مخدر اینطور فجایعی بوجود میاره چرا به قاچاقچیان باید کوچکترین رحمی کرد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
من ۵۰سال هست معتادم اینهاکه میگن توهم دروغه !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
حداقل باید قصاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
قردا روزی وکیل مدافع ادعای خارج از حالت عادی را برای این قاتل نکند زیرا خود بسراغ عوامل دوری از عقل یعنی مواد مخدر رفته وبا کینه قبلی دست به جنایت زده غیر از اینکه دذجامعه رسم نشود که با خوردن مسکذات ویا حتی کوش دادن نوعی اهنک وترانه غنایی ادعای خارج شدن از حال عادی را ادعا کنند وهر جنایتی را مرتکب شوند واز اعدام فرار کنند
انسان میتواند برنفس خود غالب شود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۸:۵۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام ، افرادی که خارج از حالت عادی هستند هنگام جنایت هیچ چیز را به خاطر نمی آورند ، اما این ملعون جزء جزء حادثه را تعریف کرده است !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
مرد بی غیرت و معتادی که نون زنش را میخورد و اورا کشت راباید اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر قاچاقچیان و تولید کنندگان مواد مخدر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
دقیقا نکته اصلی رو گفتید
متهم اصلی فروشندگان مواد مخدرند
Iran (Islamic Republic of)
هادي
۰۹:۱۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
شما ببخشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
واقعا به عقلا شک دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اون زن بنده خدا جای مرد بی غیرتش کار میکرده و مادر شوهرش کلاهشو بالاتر بگذاره و نوه های داغون شده را چطور جمع و جور کنند خدای رحم کن رحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
درود بر جان بر کفان مبارزه با مواد مخدر و شهدای مرزبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر قاچاقچیان و مافیای مواد مخدر
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۰۷:۵۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر تو نامرد. لعنت بر کسانی که مواد مخدر وارد کشور می کنند تا خانواده ها اینطور بدبخت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
هزاران لعنت بر چنین انگل هایی این افراد را باید زنده زنده در آتش انداخت ببخشید دستم به اشتباه روی رای منفی قرار گرفت با عرض پوزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
نباید با این خلافکارا مدارا کرد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
کریستال وارداتی نیست اینجا تولید میشه
آخرین اخبار