به دنبال استعفای نخست وزیر لبنان، رئیس پارلمان این کشور خواستار برقراری آرامش و انجام گفتگو در لبنان شد.

رئیس پارلمان لبنان: کشور نیازمند آرامش است به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان پس از اعلام استعفای سعد حریری اعلام کرد که کشورش نیازمند خویشتنداری، مصالحه، آرامش و گفتگو است.

ساعاتی پیش سعد حریری، در سخنرانی‌‌ای خطاب به مردم این کشور گفت: به کاخ بعبدا می روم تا استعفای خود را به رئیس جمهور میشل عون تقدیم کنم.

حریری افزود: همیشه برای حمایت از کشور در برابر خطرات تلاش شده، اما وضعیت کنونی به بن بست رسیده و استعفای خود را به رئیس‌ جمهور تقدیم خواهد کرد.

شبکه سعودی الحدث اعلام کرد فؤاد المخزومی از شخصیت‌های سنی نزدیک به حزب الله احتمالا مامور تشکیل کابینه خواهد شد.

سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه از استعفای سعد حریری، نخست وزیر این کشور استقبال کرد.

ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان: همه را به گفت‌وگو دعوت می‌کنم. نمی‌خواهیم لبنان را در نبرد بین محور‌ها در منطقه درگیر کنیم. اگر حریری تصمیم بگیرد به نخست وزیری بازگردد، از او حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
جناب نبیه بری عزیز: نه تنها به آرامش بلکه به ایجاد همبستگی و اتحاد بین تمام آحاد ملت و صفوف و صنوف هم نیاز مبرم دارید با تکیه و توکل بر خداوند و متمسک شدن به ریسمان الهی با اتحاد و وحدت کلمه بین تمام آحاد ملت اعم از شیعیان و اهل سنت و مسیحیان و..... همه را همه را و تمام ملت را دعوت به اتحاد و وحدت کلمه کنید تا بتوانید اضلاع مثلث شوم آمریکا-اسرائیل-عرب وهابی و سلفی خودفروخته جاهلی را در هم بشکنید از شبکه های ماهواره ای معاند و سرویسهای رایگان دنیای مجازی هم غفلت نکنید و مواظب تمام رسانه های محسوس و نامحسوس هم باشید......انشاءالله ماشاء الله تعالی با اتکال به الله و کتاب الله منصور و پیروز خواهید بود و مشمول نصرت الهی خواهید شد.........
آخرین اخبار