مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در پی وقوع توفان و بارش باران، مشکلی برای شبکه ارتباطی استان رخ نداد و به قوت خود پایدار بود.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به پیش بینی‌های چندروز اخیر هواشناسی، مبنی بر ناپایداری وضعیت جوی و ورود سامانه شدید بارشی در استان و همچنین اعلام وضعیت بحرانی از سوی مدیریت بحران استانداری، مخابرات منطقه تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه اتخاذ کرد.

او اظهار داشت: بحمدالله با وجود نزول فراوان رحمت الهی، شبکه ارتباطی مطلوب و پایدار بود و در این خصوص مشکلی بطور عمده و خاصی وجود نداشت.

فلاح زاده درخصوص ایجاد مشکلاتی در خطوط تلفن‌های همراه بیان کرد: در برخی مناطق، به علت قطع سراسری و طولانی شبکه برق، بعضی از سایت‌های همراه که دچار قطعی شده بودند با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از تجهیزات جایگزین از جمله موتور برق، این سایت‌ها وارد مدار شدند و از اختلال محدود شبکه جلوگیری بعمل آمد.

دیروز، دوشنبه ۶ آبان ماه، توفان و باران تندری استان خوزستان از جمله اهواز را فرا گرفت و باعث شکستن درختان، سقوط تابلو بر روی خودرو‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر در بسیاری از شهرستان‌ها شد.

انتهای پیام/گ

شبکه مخابرات خوزستان پایدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.