رئیس فدراسیون گلف کشورمان گفت: فدراسیون جهانی با میزبانی ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ مینی گلف موافت کرده است.

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موافقت فدراسیون جهانی را برای میزبانی مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ مینی گلف گرفته ایم. این مسابقات در جزیره کیش برگزار می‌شود و قصد داریم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این رویداد را در بهمن ماه برگزار می‌کنیم، اما زمین لازم باید احداث شود و کار به مراحل نهایی برسد.

عزیزی بیان کرد: اولین رویدادی که در پیش روی تقویم فدراسیون گلف قرار دارد، مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال پسران است که از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز و با نام جام ۱۳ آبان برگزار می‌شود. تاکنون ۱۲ استان برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند. پس از برگزاری این رقابت، مسابقات قهرمانی کشور بانوان  بالای ۱۸ سال را با حضور ۱۷ استان برگزار خواهیم کرد.  


بیشتر بخوانید: عزیزی: مسابقات گلف قهرمانی کشور دچار تغییراتی شده است


او تصریح کرد: فدراسیون گلف قصد دارد در سال جاری لیگ دسته یک آقایان را از اواخر آبان ماه آغاز کند و همچنین برگزاری رقابت‌های بالای ۵۵ سال آقایان  در دستور کارمان قرار دارد. تمام تلاشمان  این است که سوپر لیگ آقایان و همچنین لیگ بانوان را هم به صورت مستمر برگزار کنیم، چون در گذشته اغلب مسابقات بانوان در یک بازه زمانی کوتاهی برگزار می‌شد که اکنون می‌خواهیم این اتفاق را ادامه دار انجام بدهیم.  

رئیس فدراسیون گلف بیان کرد: با توجه به مجموعه فعالیت‌هایی که در حال انجام است امیدوارم انسجامی که در گلف ایجاد شده است باعث روند رو به رشد رشته‌های زیر مجموعه گلف هم شود. از همه امکانات استفاده خواهیم کرد و از همدلی هیئت‌های استانی تشکر و قدردانی می‌کنم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از گلف ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار