رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت:از ابتدای امسال تاکنون، ۳۰ عملیات امدادی در شرایط سخت و بحرانی در مناطق کوهستانی به ویژه دنا و اب ملخ سمیرم انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید نور محمد موسوی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر این شهرستان سمیرم، جز پنج تیم برتر امداد و نجات کوهستان کشور است که در عملیات‌های سخت زیادی در نقاط مختلف کشور شرکت کرده اند.

او، از انجام ۳۰ عملیات امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان در شرایط سخت و بحرانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت مناطق کوهستانی دنا و آب ملخ بیشترین ثبت گزارش حوادث و ماموریت‌های امدادی هلال احمر را به خود اختصاص داده اند.

موسوی با بیان اینکه تیم‌های امدادی این شهرستان به تمامی فنون روز امداد و نجات، کوهنوردی و صخره نوردی در نقاط حادثه خیز تسلط کامل دارند گفت: این جمعیت همچنین با برپایی کارگاه‌های آموزشی ده امدادگر را به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در مسیر سخت و صعب العبور رودخانه آب ملخ انتخاب کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان با دو پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه امداد کوهستان در طول سال آماده ارائه خدمات به مردم حادثه دیده است.

شهرستان سمیرم با ۵۴ نقطه گردشگری طبیعی و ۴۴ قله مرتفع دنا شهرستان گردشگری است که در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/م

 

تیم امداد و نجات سمیرم ، جز پنج تیم برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار