هواشناسی بوشهر اعلام کرد: امروز در بیشتر ساعات جو و دریا در آرامش نسبی خواهند بود اما احتمال بارش پراکنده نیز وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بنا به اعلام هواشناسی استان بوشهر، در بیشتر ساعات امروز آرامش نسبی جو و دریا برقرار است. اما امشب و فردا در برخی ساعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده باران همراه با وزش تندباد لحظه‌ای و رعد و برق وجود دارد.

بر این اساس، پنجشنبه و جمعه به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد بر روی دریا، ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی افزایش می‌یابد و سواحل استان تا حدودی مواج و متلاطم می‌شود.

در همین مدت دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

تا پیش از ظهر فردا، آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی امشب و فردا در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش باد، پیش بینی شده است.

جهت وزش باد نیز در مناطق شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی (گاهی جنوب غربی) با سرعت ۸ تا ۳۲ و امشب و فردا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی استان امروز جهت باد جنوب شرقی تا شمال شرقی و فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۹ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۵۴، جزر دوم دریا ساعت ۱۵:۰۰ و مد دوم دریا ساعت ۲۱:۲۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

برچسب ها: باران ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.