فرماندار چابهار گفت: دولت با اقدامات مناسب در سال‌های اخیر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، ترانزیت کالا و سهولت در امر بازرگانی چابهار را شتاب بخشیده است.

دولت توسعه زیرساخت‌های چابهار را شتاب بخشیده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رحمدل بامری فرماندار چابهار در نشست شورای اداری چابهار اظهار داشت: از جمله اقدامات مهم زیرساختی در چابهار توسعه بندرشهید بهشتی، توجه به صادرات و واردات کالا در مرز ریمدان، تسریع در ساخت راه آهن چابهار- زاهدان، اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک در زمینه آبرسانی، اجرای طرح هادی، ورزش و مخابرات است.

او  بر تکمیل برخی پروژه‌ها برای استفاده بهتر تاکید کرد و افزود: بیشتر مشکلات پیش‌روی ورود کالای اساسی به بندر چابهار مرتفع شده و بزودی شاهد رونق حمل و نقل خواهیم بود.

فرماندار چابهار گفت: بندر چابهار با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن توانایی پهلوگیری همزمان چندین کشتی ۱۰۰ هزار تنی را دارد و در طول ۲ سال اخیر حدود ۱۰۰ کشتی در این بندر پهلوگیری کرده است.

او بر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: این روز تاریخی برای همیشه گرامی داشته می‌شود و یاد امام (ره) و دلاورمردان در این روز زنده است.

بامری تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم و حضور به موقع مسئولان در ادارات از ضرورت‌هاست و باید پاسخگویی به ارباب رجوع سرلوحه کار همه باشد.

او   ادامه داد: کار و تلاش شبانه‌روزی می‌تواند موجب شکوفایی و آبادانی چابهار با موقعیت راهبردی شود.

فرماندار چابهار به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری در اجرای سالم و رقابتی انتخابات هستند و تمام امکانات را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان بگذراند.

او پرهیز از تبلیغ و طرفداری مسئولان از کاندیدای خاص را خواستار شد و اظهار داشت: کار مجریان انتخابات ایجاد فضای رقابتی و فراهم کردن زمینه رای دادن مردم است.

انتهای پیام/ع

بندر چابهار توانایی پهلوگیری همزمان چندین کشتی ۱۰۰ هزار تنی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.