فرماندار خرم آباد گفت: به شهروندان حاشیه رودخانه گرگانه هشدار که چنانچه رودخانه طغیان کرد و آب آن بالا آمد آمادگی داشته باشند و منازل خود را تخلیه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر طولابی فرماندار خرم آباد با اشاره به شدت بارش باران در خرم آباد اظهارداشت: خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در شهرستان خرم آباد نداشته‌ایم فقط روز گذشته در چند نقطه از سطح شهر آبگرفتگی معابر داشتیم که این آبگرفتگی نیز به دلیل مشکل زیر ساخت است که از گذشته وجود داشته و با توجه به آبگرفتگی‌ها از قبل با عوامل شهرداری هماهنگ کردیم تا در سطح شهر خرم آباد گشت داشته باشند.

وی با اشاره به آبگرفتگی سه روستا در جنوب شهر خرم آباد آبگرفتگی افزود: در این روستا‌ها به منازل چند خانوار خسارت جزئی وارد شد که هماهنگ کردیم دستگاه‌های ذی ربط برآورد خسارت کنند.

فرماندار خرم آباد در رابطه با وضعیت منطقه کرگانه پس از بارش‌های اخیر عنوان کرد: کرگانه آسیب پذیر است، چون تعدادی از واحد تجاری و مسکونی در حریم رودخانه قرار دارند و بر اثر سیل فروردین ماه دیواره رودخانه تخریب شده و از آنجا که آب دیواره را با خود برده این تخریب به بنا‌ها و ساختمان‌های مسکونی و تجاری نزدیک شده است.

وی بیان کرد: اگر چنانچه رودخانه منطقه کرگانه طغیان کند و آبش بالا بیاید قطعا آن واحد‌ها در معرض خطر قرار دارند به همین دلیل روز گذشته از طریق هلال احمر هشدار دادیم چنانچه رودخانه طغیان کرد و آب آن بالا آمد مردم آمادگی داشته باشند و منازل خود را تخلیه کنند.

انتهای پیام/ف

مردم آمادگی داشته باشند و منازل خود را تخلیه کنند

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.