سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: حیات تیم‌مان به خطر افتاده و وضعیت‌مان به زودی مشخص می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شرایط این روز‌های تیمش اظهار کرد: همانطور که می‌دانید مشکلات زیادی از همان آغاز فصل داشتیم. مثل ۲ تیم دیگر نفتی یعنی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان‌ مشکل داشتیم، اما مشکلات ما جدی‌تر است. دلیل این موضوع نیز مشخص  است. چرا که بعضی از نهاد‌های نظارتی به مسائل تیم‌مان ورود کردند و از مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی خواستند که حتی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل با ما همکاری نکنند.

کمالوند: وضعیت پارس جنوبی به زودی مشخص می‌شود

او ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها مشکلاتی مثل پرداخت  قرارداد‌های بازیکنان‌شان دارند، اما مشکلات پارس جنوبی چیزی بزرگتر از این‌ها است و ما برای تهیه بلیت هواپیما و هتل هم مشکل داریم. از مسئولان استان بوشهر تقاضا دارم که به تیم پارس جنوبی کمک کنند.


بیشتر بخوانید: برای حل مشکل پارس جنوبی، شورای تامین استان بوشهر باید تشکیل جلسه بدهد


کمالوند درباره علاقه مردم جم به تیم‌شان گفت: مردم شهر جم  تیم‌شان  را دوست دارند درحالی که  در این منطقه آلاینده‌ها و گاز‌های سمی وجود دارد. اما درآمد این منطقه به دیگر جا‌ها انتقال داده می‌شود. مردم جم چیزی به غیر از این تیم ندارند. حالا درمانده شدیم و در انجام کار‌های روزانه خود مشکل داریم. مدیر عامل منطقه ویژه امور مربوط به تیم را انجام می‌داد، اما او نیز تحت فشار است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به موسوی (مدیرعامل منطقه ویژه) گفتند چرا به تیم پارس جنوبی کمک می‌کنید. با این شرایط حیات پارس جنوبی به خطر می‌افتد و از بین می‌رود. البته ما تا آخرین لحظه و با چنگ و دندان پارس جنوبی را حفظ می‌کنیم. تمرینات را نیز تعطیل نکردیم و احتمالا ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، تکلیف باشگاه پارس جنوبی جم مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار