رئیس جمعیت هلال احمر کشور از روند خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گفت: پایگاه‌های طرح همسفران خورشید ۶ ویژه خدمت به زائران پیاده رضوی در محور‌های منتهی به مشهد مقدس برای خدمت به زائران حضرت رضا (ع) وجود دارند.

او ضمن دیدار با تعدادی از زائرانی که برای درمان آبله و التیام گرفتگی عضلات پاهایشان به مراکز امدادی جاده‌ای هلال احمر مراجعه کرده بودند افزود: بنده خواستار دعای خیر برای همه مردم ایران و خانواده هلال احمر هستم.

او در این دیدار به فعالیت های ۱۰۶ پایگاه امدادی ثابت، سیار و قرارگاه‌های موقت درمانی در خراسان رضوی و نیز آمادگی هلال احمر خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: ۱۴۶۰ نیرو و عضو داوطلب و جوان و نجاتگر هلال احمر استان خراسان رضوی از ۲۶ مهرماه تا یکروز پس از شهادت امام رضا (ع) در این طرح فعالیت می کنند.

پیوندی تصریح کرد: ارائه خدمت به زائران در طرح‌هایی مانند اربعین و همسفران خورشید در محور مشهد داوطلبانه و مبتی بر عشق و ارادت به ائمه معصوم انجام می‌شود که باعث برکت کار هلال احمر است.

او ادامه داد: خوشبختانه همه ساله بر میزان زائران اربعین حسینی و زائران حضرت رضا (ع) افزوده می شود که امسال به حدود ۵ میلیون نفر رسیده و بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده، به مشهد مقدس مشرف شدند.

انتهای پیام//ی.ج
 
 

معاینه و ویزیت رایگان رئیس جمعیت هلال احمر از زائرین حضرت رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار