سخنگوی جنبش انصارالله یمن در دیدار با فرستاده سازمان ملل به این کشور بر لزوم برقراری صلح فراگیر و یافتن راه حل عادلانه برای یمن تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، گفت سید عبدالملک بدرالدین حوثی، دبیرکل جنبش انصارالله، امروز با مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

او اعلام کرد سید حوثی در دیدار با گریفیتس گفت امکان ندارد گزینه نظامی ائتلاف متجاوز و محاصره اقتصادی به صلح در یمن و منطقه منجر شود.

دبیرکل انصارالله همچنین بر اهمیت توقف کامل تجاوزگری، پایان دادن به محاصره یمن و حل مسائل انسانی در سطوح مختلف تاکید کرد و به طور ویژه خواستار حل فوری مسائل انسانی در قضیه اسرا و بازداشت‌شدگان شد.

بنا بر اعلام عبدالسلام، سید عبدالملک بدرالدین حوثی طرح‌های مختلفی را به گریفیتس یادآوری کرد که از طریق آن‌ها صد‌ها تن از اسرا آزاد شدند؛ با این هدف که منجر به آزادی همه اسرا و بازداشت شدگان شود.

دبیر کل جنبش انصارالله در این دیدار همچنین تاکید کرد غرق شدن سازمان ملل در جزئیات داخلی منجر به شدت گرفتن اوضاع و ادامه تنش‌ها می‌شود؛ آن هم در حالی که این موضوع با نقش سازمان ملل مغایرت دارد.

سید عبدالملک بدرالدین حوثی اعلام کرد صلح فراگیر و راه حل عادلانه، مناسب‌ترین گزینه برای حل همه مسائل، از جمله حضور نیرو‌های خارجی در یمن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار