به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم آبان مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

ب

 


 

8151...0937: با سلام. از ساعت ۱۲ که برای اولین بار از زیرگذر میدان رسالت رد شدم یک جسد مشاهده کردم که معلوم نیست از چه ساعتی اونجاست و متاسفانه تا الان هیچ سازمان یا ارگانی قصد به جمع‌آوری این جسد را نداره لطفا شما پیگیری نمایید.

 

8523...0911: باسلام و احترام ما بازنشستگان شبکه بهداشت دانشگاه مازندران مدت یانزده ماه بازنشسته شدیم هنوز سنوات ما رو کامل ندادند. لطفا پیگیری کنید. 

 

0371...0911: سلام. نابینای معلول سازمان بهزیستی از ساری هستم. 2 سال در نوبت کمک هزینه مسکن هستم 5 میلیون دادن میگن دیگه بودجه نیست. تو این گرانی ما 50میلیون هزینه کردیم خواهش می کنیم پیگیر شویید. متشکریم.

 

6230...0918: سلام لطفا در مورد بیمه رانندگان تاکسی درون شهری گزارش تهیه بکنید ما با وجود اینکه تمام هزینه های تاکسی رو از قبیل .کارت شهری .مالیات . عوارض شهرداری آزمایش ها و کلاس های دوره ای انجام میدیم اما سازمان تاکسی رانی که زیر مجموعه شهرداری است ما رو برای بیمه  به سازمان تامین اجتمایی معرفی نمی کند. با تشکر. محسن کهزادی از ایلام

 

5294...0913: با سلام می خواستم تنها کارخانه تولید کننده پر اکسید های عالی در کشور رو بهتون معرفی کنم که حتی در استان مهجور مانده هست.

 

5089...0912: سلام. پیگیری کنید که چرا در حالی که ورود اتوبوس و کامیون به شهرها ممنوعه ولی پلیس محترم ما به اتوبوس های خارجی اجازه میده در سطح شهر بچرخن و بگردن و وقتی تصادف میکنن به راحتی از محل متواری میشن و چه بسا همینها بیماری هم وارد کشور میکنن.پیگیری کنید.ممنون.حسینیان قم.

 

5667...0933: قاچاق سوخت در روستای گهرد و بخش بمانی شهرستان سیریک غوغامی کند.

 

9629...0935: نیروی قراردادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی داخل تهران هنوز حقوق شهریور ماه رو نگرفتیم لطفا گزارش تهیه شود از ما نیروها آماده تهیه صحبت و گزارش هستیم. 

 

8369...0912: سلام خسته نباشید دکتر دندان پزشکی داخل شهر قدس هست که موقع کشیدن دندان آسیاب میگه این دندان عقل یا احتیاج به جراحی داره بعد اینکه بی حسی رو میزنه قیمت بالاتر میده طرف هم چون سر راهی می مونه میگه بکش. دندون شصد هزاری رو صد میگه بعد از کشیدن صدوپنجاه هزار میگیره میگه دندون عقلت بوده من باید کجا برم از دست این دکتر شاکی باشم.

 

7628...0913: سلام با تشکر از شما برنامه دعوت ازشما لطف کنید از لرستان خرم آباد خیابان آهوان واقع در گلدشت شرقی که 30سال جز شهرهست آسفالت نشده زمستان گل لای تابستان گرد خاک.

 

8120...0913: با سلام دفاتر ای سی تی ( خدمات ارتباطی روستایی ) چندین سال هست که با کارمزد های بسیار کم در مناطق روستایی مشغول به کار هستند هیچ یک از ارگان های مربوطه مسئولیت صدور پروانه این دفاتر رو به عهده نمیگیره ای در حالی هست که بازرسان مخابرات پست و پست بانک به صورت دورهای از دفاتر بازدید می کنن و تخلفات رو گزارش میکنن سازمان تنظیم مقررات که متولی دفاتر خدمات ارتباطی هست مسئولیت رو به عهده نمیگیره لطفا گزارشی تهیه و در برنامه به دعوت شما پیگیری کنید با تشکر .به دعوت شما.

 

3913...0905: سلام شما رو به خدا رسیدگی کنید مرگ هایی که علتش اشتباهات پزشکی است به دست دانشجوها زیاده دوستم امروز ۵ آبان ۹۸ کشته شده به خاطر زایمان آبادان . خانم یوسف زادهد فقط ۲۶ سالش بود.

 

9455...0916: سلام از شهرستان هوبره هستم این حدود دو ماه دنبال انسولین در داروخانه هم هویزه و سوسنگرد هستیم از خوزستان دارو کجا می رود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار