به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجتالاسلام علی بهرامی رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به فعالیتهای نمایندگی نهاد رهبری اظهار داشت: برگزاری همایشها و هماندیشیها بین اساتید و مشارکت فعال نشان میدهد که نگاه اساتید به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه دچار تحول و تغییر خوبی شده به گونهای که دفتر نهاد را عموم اساتید به عندان همراه و همگام خود میدانند بنابراین یکی از فعالیتهای مثبت دفتر در این یک سال ارتباط پیدا کردن با بدنه اساتیدی دانشگاه بوده است.
او بیان کرد: نهاد رهبری دانشگاه توانسته نیروی انسانی خوبی تامین کند چرا که نهاد نیازمند نیروی انسانی کارآمد متعهد و متخصص است که این عامل توانسته فرصت فکر کردن و فعالیتهای فرهنگی بیشتری در جامعه به وجود بیاورد.
رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان خبر داد: دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان بعد از دانشگاه تهران برترین دفتر کشور است که توانسته با ۴۰۰۰ دانشجو یک معاونت مستقل رهبری داشته باشند.
او عنوان کرد: یکی از فعالیتهای مثبتی که در نهاد انجام دادهایم فعالیتهای باز سیاسی بوده است به طوری که گروههای از کار افتاده یا ضعیف را به فعالیت برگرداندیم و از ایجاد افراط و تفریط در بین حزبهای سیاسی نیز جلوگیری کردیم تا همگان بتوانند در چارچوبهای ارزشی نهاد به فعالیتهای سیاسی خود بپردازند.
بهرامی در ادامه افزود: بهترین فعالیت نهاد جلوگیری از سیاستزدگی بوده و اجازه نداده که دانشگاه پاتوق یک جریان سیاسی خاص بشود و در آن بتوانند سوءاستفاده کنند، اما این موضوع بدین معنا نیست که فضای سیاسی دانشگاه بسته است درحالی که تلاش براین بوده که فضای موجود از حالت احساسی و شور بودن به سمت علمی و عمیق بودن سوق پیدا کند
او در خصوص خط قرمزهای نهاد رهبری گفت: انجمنهایی که خط قرمز نهاد رهبری یعنی اصل و کلیت نظام و رهبری را رعایت کنند میتوانند به اجرای هماندیشیها، نقد و مناظره بپردازند و مورد حمایت دفتر نهاد رهبری قرار گیرند.
رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان عنوان کرد: دفتر نهاد رهبری در امر تبیین ارزشهای اسلامی توانسته موفق باشد و یکی از رسالتهای خود یعنی پاسخ بهشبهات دینی را با برگزاری کارگاهها و مراسمها انجام بدهد.
او با اشاره به لزوم مقابله با تردید در ارزشهای دانشجویان گفت: بخشی از شبهاتی که بین دانشجویان وجود دارد از تغییر جامعه، رسانهها و همچنین گسترش روابط و نقل و انتقالات علوم بین جوانان نشات میگیرد که یکی از راهکارهای برون رفت از این شبهات فعلی را تحول در مواد درسی خاص گروه معارف باید دانست.
انتهای پیام/م
منبع:تسنیم