رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری یک معتاد و ۲ خرده فروش موادمخدر و کشف ۲ کیلوگرم حشیش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید هنگام گشت زنی در محدوده میدان منیریه مردی را که در حال پرسه زنی در ما بین خوروهای پارک شده بود، مشاهده کردند؛ متهم را دستگیر و از او درباره علت حضورش در محل پرسیدند که این مرد جواب‌های ضد و نقیضی را به ماموران کلانتری می‌داد.

وی بیان داشت: متهم از حالت جسمانی مناسی برخوردار نبود و به نظر مصرف کننده موادمخدر می‌رسید که برای تحقیقات بیشتر وی بررسی و مقدار ۵ گرم حشیش از وی کشف شد.


بیشتر بخوانید: بازداشت قاچاقچی تریاک در خیابان وحدت اسلامی


کلانتر محله ابوسعید عنوان داشت: متهم در کلانتری اظهار داشت که به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد و دقایقی قبل از دستگیری این مواد را از فردی گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تحقیقات و عملیات پلیسی، فروشنده موادمخدر دستگیر و از وی یک کیلوگرم حشیش کشف شد، ادامه داد: این فرد نیز مدعی بود که موادمخدر را از فرد دیگری گرفته است و در گام بعدی عملیات پلیسی، متهم سوم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این محل مقدار یک کیلوگرم حشیش کشف شد.

انتهای پیام/

دستگیری یک معتاد و ۲ خرده فروش موادمخدر در منیریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار