فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی لارستان گفت: امسال بیش از ۲۷۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر استاد زاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان لارستان بیان کرد: هفته بسیج دانش آموزیدر این شهرستان با هدف بصیرت‌افزایی و ترویج استکبار ستیزی در جامعه  از ۷ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

او تصریح کرد: شعار هفته بسیج دانش‌آموزی (دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی) است، و در نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی دیدار با خانواده شهدای دانش آموز با عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی است.

استاد زاده افزود: مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای دانش‌آموز و معلمان، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر در نماز جمعه و قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه های هفته بسیج در شهرستان لارستان است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان لارستان  به برگزاری صبحگاه مشترک واحد‌های مقاومت دانش‌آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: آگاه‌سازی برای مقابله با حوادث و نحوه برخورد با مدیریت بحران یکی از موضوعاتی است که در قالب رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس این شهرستان برگزار  می‌شود.

او با اشاره به برگزاری نشست‌های تبیینی مرگ بر آمریکا در مدارس  و دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان افزود: این دیدار با عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برپا می شود.

استاد زاده اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته اعزام ۴۴۰ نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه لارستانی در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس از لار، بنارویه، بیرم و جویم به مناطق عملیاتی جنوب کشور و حضور دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبازره با استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ت

برگزاری ۲۷۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.