مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از شش میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری به نیازمندان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر خوش نیّت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۶۲۳ نفر از مددجویان تحت حمایت بیش از شش میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری دریافت کردند.

خوش نیت افزود: در نیمه نخست پارسال، بیش از سه میلیارد و پنج میلیون تومان وام ضروری به هزار و ۱۳۷ مددجو پرداخت شد.

او با بیان اینکه بخشی از منابع تسهیلات این صندوق از محل منابع داخلی امداد تأمین می‌شود، گفت: در حال حاضر تسهیلات پرداختی به مددجویان بدون حتی یک درصد کارمزد و یا سود بانکی است و مجموع مبلغ اقساط دریافتی از مددجویان با تسهیلات پرداختی برابر است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان افزود: بازگشت به موقع این تسهیلات که با پرداخت به موقع اقساط محقق می‌شود، زمینه پرداخت بیشتر تسهیلات را فراهم می‌کند.

خوش نیت گفت: مردم نیک اندیش و به ویژه خیران بزرگوار می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری در این صندوق زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان را فراهم کنند.

او اضافه کرد: شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ابتدای خیابان بوعلی شرقی شهر قزوین واقع شده است و مردم می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۲۸۳۳۲۴۹۳۰۲ و یا مراجعه حضوری به این شعبه از شرایط و نحوه افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ک

افزایش پرداخت تسهیلات ضروری به نیازمندان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار