مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی ساخت دو ایستگاه اتوبوس BRT مسقف در خیابان عبدالرزاق و مسقف کردن دو ایستگاه خیابان ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان کارگر، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: هم اکنون عملیات اجرایی مسقف کردن دو ایستگاه اتوبوس BRTدر خیابان، ولی عصر(ع) و ساخت دو ایستگاه مسقف در خیابان عبدالرزاق با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

او ادامه داد: با توجه به جمع شدگی آسفالت مسیر اتوبوس BRT خیابان قصر گل، در عملیاتی، حدود ۲۰۰ متر از طول آسفالت برداری این مسیر انجام شده که پس از زیرسازی و ایجاد شبکه‌های میلگرد بتن ریزی آن انجام خواهد شد.

کارگر با اشاره به فعالیت‌های عمرانی - ترافیکی منطقه سه اظهار کرد: سال‌های گذشته تنها خط اتوبوس BRT محدوده مرکزی شهر از مسیر شرق به غرب راه اندازی شد و طی آن ارغوانیه را از مسیر خیابان‌های جی، ولیعصر (عج)، عبدالرزاق و مسجد سید به پایانه صمدیه متصل کرد و عملیات ساخت دو ایستگاه بدون سقف در خیابان ولیعصر (عج) در منطقه سه انجام شد.

انتهای پیام/ی



ساخت دو ایستگاه اتوبوس BRT مسقف در خیابان عبدالرزاق

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.