عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرار بود پول ویلموتس از راهی به غیر مطالبات فدراسیون در فیفا پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پیگیری‌های این فدراسیون برای پرداخت حقوق مارک ویلموتس بیان کرد: در این مورد اطلاعات کامل و دقیقی ندارم و اگر مهدی تاج گفته باشد پول او را پرداخت می‌کنیم بی شک این کار را انجام می‌دهد.

اصفهانیان: اطلاعی از پرداحت مطالبات ویلموتس ندارم/ AFC و فیفا باید امنیت تیم ملی ایران را در عراق تضمین کنند

او درباره دلیل بی اطلاعی بیشتر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نسبت به این موضوع مهم گفت: تاکنون جلسه‌ای بین اعضای هیئت رئیسه برگزار نشده که بخواهیم درباره بحث پرداخت مطالبات ویلموس صحبت کنیم. این جلسات به صورت معمول ماهی یک بار و براساس ضرورت برگزار می‌شود. ریاست فدراسیون فوتبال باید جلسه را طبق اختیاری که دارد برگزار کرده و اینگونه مسائل را در آن مطرح کند.

اگر پول خود را از فیفا بگیریم مشکلی برای پرداخت حقوق ویلموتس نداریم

اصفهانیان درباره اینکه آیا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع نگرانی و دغدغه دارند یا خیر، اظهار داشت: همانگونه که می‌دانید مشکلات زیادی گریبانگیر فدراسیون فوتبال شده و با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد، نمی‌توانیم پول خود را از فیفا بگیریم. اگر مشکلات برطرف و پول‌ها به حساب فدراسیون واریز شود، خیلی راحت‌تر می‌توانیم کار‌ها را انجام بدهیم.

قرار بود پول ویلموتس را از راهی به غیر از مطالبات خود در فیفا بپردازیم

او درباره اینکه به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق ویلموتس و جلوگیری از عصبی شدن او باید دنبال راهکار جدیدی باشد، گفت: قرار بود فدراسیون از طریقی به غیر از مطالباتی که در فیفا دارد، پولی جور کرده و حقوق ویلموتس را بدهد، اما با توجه به اینکه جلسه‌ای برگزار نشده نمی‌دانم این موضوع به کجا رسیده است. من واقعیت را می‌گویم.

اصفهانیان: اطلاعی از پرداحت مطالبات ویلموتس ندارم/ AFC و فیفا باید امنیت تیم ملی ایران را در عراق تضمین کنند

امنیت تیم ملی ایران در عراق باید از سوی AFC و فیفا تضمین شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نا آرامی‌های اخیر عراق و لزوم تضمین امنیت تیم ملی در سفر به بصره برای برگزاری بازی با تیم ملی این کشور اظهار داشت: AFC و برگزار کنندگان بازی باید درباره امنیت عراق به نتیجه برسند. زمانی که خودم داوری می‌کردم فکر می‌کنم بازی تیم ملی عراق با امارات به دلیل ناامن بودن عراق، در اردن برگزار شد. باید با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و در نهایت باید بحث لزوم تضمین امنیت تیم ملی کشورمان به برگزار کنندگان بازی انتقال داده شود. با توجه به اینکه جلسه هیئت رئیسه برگزار نشده نمی‌دانیم این موضوع در چه مرحله‌ای است.


بیشتر بخوانید: هیئتی از فدراسیون فوتبال عازم بصره می‌شود


اظهارات رئیس فدراسیون عراق درباره امنیت این کشور مهم نیست

او درباره اینکه عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق مدعی شده است مهدی تاج در جلسه اخیر کمیته اجرایی AFC بدون اعتراض به مسائل امنیتی عراق و ناآرامی‌های اخیر این کشور، اعلام کرده تیم ملی ایران برای برگزاری این بازی به بصره خواهد رفت، گفت: من از این موضوع خبر ندارم، اما اظهارات رئیس فدراسیون عراق مهم نیست بلکه نظر برگزار کنندگان بازی، مسئولان AFC و فیفا اهمیت دارد. آن‌ها باید درباره برگزاری بازی در بصره تصمیم گیری کرده و تشخیص بدهند امنیت هست یا خیر. طبیعی است که فدراسیون فوتبال عراق بگوید این کشور امن است.

از اینکه تاج کجا امضا زده است تیم ملی به بصره می‌رود اطلاعی ندارم

اصفهانیان درباره لزوم امنیت تیم ملی ایران در عراق گفت: ۱۰۰ درصد باید این اتفاق رخ بدهد. به صورت معمول مسئولان AFC در جایی که ناامن باشد، بازی برگزار نمی‌کنند، اما از اینکه تاج کجا امضا زده است که ایران برای بازی با عراق به بصره می‌رود، اطلاع کافی ندارم.

تعیین زمان و مکان برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون در اختیار مهدی تاج است

او درباره اینکه به نظر می‌رسد باید جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در فواصل زمانی کوتاه تری برگزار شود تا دست کم اعضا این هیئت رئیسه از اتفاق‌های روزانه باخبر شوند، اظهار داشت: جلسات هیئت رئیسه فدراسیون با توجه به نیاز‌ها و مشکلات موجود باید برگزار شود. این مسائل هم باید در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مطرح شود و بی شک مهدی تاج هم تمام مسائل را زیر نظر دارد، اما تعیین زمان و مکان برگزاری جلسات هیئت رئیسه در اختیار رئیس فدراسیون است.

اصفهانیان: اطلاعی از پرداحت مطالبات ویلموتس ندارم/ AFC و فیفا باید امنیت تیم ملی ایران را در عراق تضمین کنند

احتمال دارد همزمان با سفر رئیس فدراسیون عراق به ایران هیئت رئیسه هم تشکیل جلسه بدهد

اصفهانیان تصریح کرد: برای بررسی سفر تیم ملی به عراق هم باید جلسه هیئت رئیسه هر چه سریع‌تر تشکیل شود. واقعیت این است قبل از برگزاری هر جلسه‌ای هم صورت جلسه را به ما می‌گویند تا با اطلاع کافی نسبت به بحثی که قرار است مطرح شود، وارد جلسه شویم.

او درباره اینکه آیا احتمال دارد در روز سفر رئیس فدراسیون فوتبال عراق به ایران، جلسه‌ای بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار شود یا خیر، گفت: شاید این اتفاق رخ بدهد و احتمالش هست.


بیشتر بخوانید: داور دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق تغییر نمی‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار