مهم‌ترین حوادث امروز ششم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزششم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صدور حکم قضایی برای متخلفان زنده گیری پرندگان

به نقل از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان ، دو متخلف شکار و صید که اقدام به زنده گیری غیر مجاز ۴ قطعه پرنده سهره طلایی کرده بودند به مراجع قضایی ارجاع شد.
دادگاه بدوی تخلف شکارچیان را با توجه به دفاعیات متهمان محرز دانسته و با استناد به مفاد مواد ۱۰ و ۱۱ قانون شکار وصید هر یک از متهمين را به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

در زیستگاه های حیات وحش، شکار و حتی اقدام به شروع به شکار توسط متخلفان شکار، جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.

 

پلمب یک واحد آبمیوه و بستنی فروشی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی یک واحد آبمیوه و بستنی فروشی را مهر و موم کردند.

علیرضا غیور افزود: این واحد به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی و استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز پلمب شد.
 

کشف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم تریاک در نائین

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده به دستور ماموران توجهی نکرد و متواری شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به اینکه این خودرو با سرعت زیادی از ریموت راه بند عبور کرد و چرخ‌های خودرو پنچر شد، افزود: در بازرسی از صندوق عقب و زیر صندلی‌های این خودرو مقدار ۳۰۰ کیلو و ۵۰ گرم تریاک کشف شد.

او گفت: ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

مرگ خاموش باز هم قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی اطلاع رسانی از فوت مرد جوان ۲۸ ساله در منزل براثر گازگرفتگی ماموران گشت کلانتری ۲۷ اصفهان به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست افزود: جسد مرد جوان برای بررسی به پزشکی قانونی منتقل شد.

او به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شروع فصل سرما و برودت هوا، لازم است شهروندان در نصب و استفاده از وسایل گرمایشی گاز سوز اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.