هدایت گفت: قیمت‌های کارشناسی شده با یک‌پنجم قیمت واقعی بین ۱۹ تا ۳۵ میلیون تومان به متقاضیان مسکن مهر در پردیس واگذار می‌شود.

قیمت فروش عرصه مسکن مهر چقدر است؟مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امسال دولت ظرفیت‌هایی در بودجه خود جهت واگذاری عرصه به متقاضیان مسکن مهر فراهم کرده است، گفت: با واگذاری عرصه مالکان واحدهای مسکن مهر به صورت کامل صاحب عرصه و عیان  می‌شوند که این خود یک مزیت بسیار مطلوب  به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس توضیح داد: امسال مجلس با پیبشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با آوردن قانون در بودجه سعی کرد با تعیین قیمت کارشناسی شده عرصه مسکن مهر را به صورت کامل به متقاضیان واگذار کند که این خود یک نگاه حمایتی برای متقاضیان به شمار می‌رود.
بیشتر بخوانید: طرح های بازآفرینی شهری در انتظار دریافت بودجه

او یاد‌آور شد: هم اکنون عرصه‌ای که به متقاضیان واگذار می‌شود یک‌چهارم تا یک‌پنجم قیمت واقعی واحد‌های مسکونی است و به دلیل حمایت‌هایی که در نظر گرفته شده متقاضیان می‌توانند در قالب اقساط ۵ ساله و یا به صورت نقدی از طریق تخفیفات ویژه عرصه را خریداری کنند.

هدایت بیان کرد: متقاضیانی که علاقه‌مند به دریافت عرصه هستند توانستند به صورت هوشمندانه از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از این طرح شده است، امیدواریم تا پایان مهلت این طرح متقاضیان از این فرصت استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه امسال تنها ظرفیت واگذاری عرصه برای متقاضیان فراهم شده است، گفت: احتمال دارد در سال آینده چنین طرحی در قانون بودجه وجود نداشته باشد بنابراین متقاضیان باید از این فرصت استفاده کنند.

او توضیح داد در فاز ۱۱ قیمت کارشناسی شده برای واگذاری عرصه ۱۹ تا ۲۵ میلیون تومان، در فاز هشت ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان و در فاز‌های دیگر ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان کارشناسی شده است.

هدایت تاکید کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی عرصه‌شان واگذار شده و در قالب یک قرارداد به متقاضیان تحویل داده می‌شود و این قرارداد در قالب یک سند رسمی محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: بعد از انعقاد قرارداد عرصه سند برای متقاضیان صادر می‌شود و هم اکنون این قرارداد‌های ۵ برگی که در قالب واگذاری زمین است به عنوان سند محسوب می‌شود تا سند رسمی صادر شود.

او در پایان اظهار کرد: امیدواریم متقاضیان از این فرصت استفاده کنند و هرچه سریع‌تر جهت دریافت عرصه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فروش عرصه واحدهای مسکن مهر در آینده ای نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebram
۰۶:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
اقا این عرصه چرندی بیش نیست الکی پولتون رو ندین برا عرصه این ساختمونا رو ده سال دیگه لودر میندازن خراب میکنن بع میمونه یه زمین چهار صد متری با بیست نفر مالک اینکاری که الان راه انداختن دقیقا مثل همون سهام فروختنشون هست پول ندارن دست کردن تو جیب ملت
Iran (Islamic Republic of)
Dj
۱۳:۰۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
من جانباز جنگ هستم. بعد از ۲۸ سال با فشار نزدیکان به کمیسیون بنیاد شهید مراجعه کردم تا درصد جانبازی بگیرم. بالاخره بعد از ۲۸ سال به کمیسیون بنیاد شهیدرفتم. ترکش در ناحیه سر در جمجمه دارم. به من درصد جانبازی ۵ در صد دادند. سپاه ناحیه بسیج به من گفت بریم پدرشون در بیاریم و درصد بیشتری برای شما بگیریم . کمیسیون میگه بعد از ۲۸ سال شما دیگه خوب شدی در حالیکه ۲۰ ساله دارم قرص اعصاب و روان و مغز و اعصاب مصرف میکنم بخاطر تنشهای دوران جنگ. این مسئولان نا مسئول و این رهبری بی درایت و احمق و وطن فروش و ضد دین و اسرائیلی و وووووو تا الان یکبار من و خانواده من را رایگان به کربلا اعزام نکرده. کربلایی که در مسیرش جانم را فدا کردم. در اروپا به بازماندگان جنگ خدمات عالی میدهند. در دیزی بازه حیای گربه کجاست.درسته سکوت کردیم . ولی شخصی که پا در کفش بزرگان کرده و رهبری فرزند خمینی را به سرقت و تاراج برده. با پشتبانی سپاه خائن و ضحاک و نان ندیده و بی اصل و نصب و خائن بعد از شهادت این دو بزرگوار به وجود رهبری خمینی ره و دکتر چمران بنیانگزار سپاه پاسداران توهین کرده و انقلاب را از مسیر واقعی خود به انحراف کشیده و مردم انقلابی و شهید پرور را منزوی و در ستم و فقر فرو برده اند. از مردم مستضعف عرصه طلب میکنید. روز روشن اختلاس میکنید. ای بی کفایتی و ضد انقلاب ها بزودی مثل صدام حسین ملعون به چنگ مردم انقلابی خواهید افتاد و تکه تکه خواهید شد. انبر سادات در زمان شاه مخلوع گفت : شاه میتواند برای هر ایرانی یک خانه بزرگ با امکانات کامل و یک دستگاه خودروی آخرین سیستم رایگان ارائه دهد. حالا با این خانه های بی کیفیت و پر از اختلاس . که با بی مهری بنا شده است عرصه هم می خواهید؟. چه دسته گلی به سر مردم انقلابی و شهید پرور زده اید.؟احمق و بی ناموس و ضد انقلاب و دزد. خودتان هستید . من از خدای بزرگ سرنگونی دولت اسرائیلی و خائن و بی شرف و بی ناموس حاظر و حاکم بر ایران مظلوم را خواهانم. یا امام حسین علیه السلام.جان حضرت رقیه سلام الله علیه انتقام ملت مظلوم را از این حکومت پست و نجس و آخوندی شکم پرور و ضد ارزشهای اسلامی را بگیر .به زودی. یا علی علیه السلام.
Iran (Islamic Republic of)
Nader
۲۱:۴۹ ۲۴ تير ۱۳۹۹
قیمت عرصه مسکن مهر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
لطفا در تمام استانها عرصه را به مردم واگذار کنند با این کار هم کمکی به اقتصاد دولت میشود و هم مردم دلخوش میشوند که اگر یک واحد در مهر هم که دارند در عرصه و اعیان سهیم هستتد هر چند که اعلان با پول مسکن مهر در روستاها هم نمیشود خانه خرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
از مسئولین مسکن مهر تقاضا داریم که عرصه مسکن مهر استانهای دیگر را نیز به مالکین واگذار کنند اکثر افرادی که مهررنشینند افراد ضعیف ووفقیر جامعه هستند وکل دارائیشان
همین یک خانه است عرصه را واگذار کنند تا یک دلخوشی مردم داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام در سطح کل کشور مسکن مهر ساخته شده چرا در شهرها یا استانهای دیگر عرصه فروخته نمی شود و فقط این مورد در شهر پرند و پردیس است برای من جای سوال است شخصی نیست که جواب مرا بدهد تا قانع شوم چون این زمین ها متعلق به دولت است و نبایستی پول عرصه گرفته شود کمکتون و متشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد م
۰۱:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
کارشناسان که شما دارید برای 400متر زمین که روی آن 100واحد ساخته شده هر واحد را بیش از 20 میلیون به عبارتی بیش از 2میلیار تومان تشخیص دادند. مگر 400متر زمین در شهرستان چقدر ارزش دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رحمتی
۱۴:۱۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
در اکثر پروژه های مسکن مهر پرند فروش عرصه به دلیل عدم انجام کارشناسی اجرا نمی شود .
چرا یک کارشناسی برای واحدهای همسان ماهها زمان می برد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
خدا وکیلی مفت دارند واگذار میکنند مگه به این قیمتها زمین میدن ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مسعود
۱۵:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
سلام.بنده پارسال عرصه مسکن مهر پرند فاز5 دوخوابه را به صورت نقدی خریداری کردم و وعده شش ماهه جهت صدور سند تک برگ به من داده شد و بهوهمین علت با تمام فشار اقتصادی که بر خانواده من وارد میشود من این کار را به امید ارزش افزوده ملک و اینکه یک سند که میتوان به آن دلبست انجام دادم.ولی متاسفانه هیچ خبری از سند تک برگ نشد و همان چند برگ قرارداد عرصه همانند اعیان دست ما را گرفت.مگر ما جز این سقف چیزه دیگری هم داریم که با زندگی ما بازی میکنید.کلیه رسانه های خبری هم فقط از مسکن مهر پردیس مینویسند و پیگیرند تا جایی که گفته شده سند تک برگ هم صادر شده قیمتهای ملک هم که آنجا سر به فلک میزنه.مگر ما که پرند زندگی میکنیم گناه کردیم
آخرین اخبار