شهردار ایلام از اجرای برخی از عملیات‌های شهری به منظور مقابله با سیل و آب گرفتگی معابر در سطح شهرایلام خبر داد.

اجرای عملیات‌های مقابله با سیل در سطح شهر ایلام

صادقیان شهردار ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: با توجه به آغاز بارندگی‌های پائیزی در استان ایلام و احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی معابر، برخی از عملیات‌های اجرایی در سطح شهر در دست اقدام است.

او ادامه داد: عملیات جدول گذاری کوچه‌های منتهی به بلوار شهرداری و همچنین عملیات جدول گذاری معابر محدوده مسکن مهر واقع در محله رزمندگان در راستای جمع آوری آب‌های سطحی درهنگام بارندگی در حال اجرا می‌باشد.

صادقیان مطرح کرد: تمامی ماشین آلات و نیرو‌ها به منظور جمع آوری فوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در معابر و همچنین سرعت بخشیدن به لایروبی و پاکسازی جداول و کانال‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

او بیان کرد: جلسه ستاد بحران شهرداری ایلام به منظور برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم قبل از شروع فصل بارندگی تشکیل شده است و برنامه‌های مقابله با سیل و آب گرفتگی در حال اجرا می‌باشد.

شهردار ایلام اظهار کرد: در جلسات برگزار شده تصمیماتی مبنی بر لایروبی مسیل‌ها و سیل بند‌های سطح شهر، اخطار به منازل مسکونی که در بستر و حریم مسیل‌ها قرار دارند و همچنین مکان یابی به منظور اسکان اضطراری در هنگام وقوع سیل اتخاذ گردیده است.

انتهای پیام/ ن

بهبود زیرساخت‌های شهری به منظور مقابله با سیل در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.