مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملی شدن اعتبارات، تنها راه تکمیل پروژه محور قلعه رئیسی- دهدشت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبال مدیرکل راه و شهرسازی استان در سفر به چاروسا در خصوص وضعیت راه های اصلی و فرعی چاروسا راه را یکی از عوامل پیشرفت یک منطقه دانست و عنوان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند سبب پیشرفت و از بن بست درآوردن یک منطقه شود راه ارتباطی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به وضعیت راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی اشاره و گفت: راه ارتباطی دهدشت تا قلعه رئیسی و دیشموک یکی از محورهای اصلی است که بیش از ۵۰ هزار نفر و مردم دو منطقه از آن استفاده می‌کنند و یکی از پروژه‌های مهم راه و شهرسازی است.

او خاطرنشان کرد: در گذشته کارهای روی آن انجام گرفته هم دو قطعه از این محور را پیمانکارهای آن مشخص شدند و در آینده نزدیک دو پیمانکار شروع بکار خواهند کرد.

نیک‌اقبال راه برون رفت از محور قلعه رئیسی به دهدشت را ملی کردن پروژه دانست و افزود: باید مسؤولان استانی، استاندار و نماینده مردم در مجلس و همه تلاش کرد تا این پروژه به ملی تبدیل شود چرا که با اعتبارات استانی نمی توان امید چندانی برای تکمیل شدن آن داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: حذف پیچ ها برای مسیر چاره ساز نیست و باید تلاش کرد تا پروژه به ملی تبدیل و یک محور مناسب آماده و تکمیل شود.

او به پروژه جاده ارتباطی امامزاده نورالدین به قلعه رئیسی و جاده پاتاوه به دهدشت اشاره و تاکید کرد: یکی از محورهای که می تواند در آینده کمک شایانی به دو منطقه و روستاهای همجوار کند ارتباط منطقه با جاده پاتاوه به دهدشت است که در گذشته کارهای صورت گرفته و با جدیت بیشتری این پروژه را دنبال خواهیم کرد تا شاهد پیشرفت بیشتری برای این دو منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام/ط

ملی شدن اعتبارات راهی برای تکمیل پروژ محورها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.