حجت الاسلام نواب گفت:خدمت‌رسانی به زائران حسینی دارای ارزش و اهمیت زیادی است و این حجم خدمت‌رسانی به زائران حسینی توسط قرارگاه مردمی اربعین استان بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت ضمن حضور در مصلی قدس و بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این قرارگاه شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام نواب افزود: خدمت‌رسانی به زائران حسینی دارای ارزش و اهمیت زیادی است و این حجم خدمت‌رسانی به زائران حسینی توسط قرارگاه مردمی اربعین استان بسیار ارزشمند است.

 نماینده مقام معظم رهبری خدمت‌رسانی به زائران حسینی را موضوعی بااهمیت برشمرد و عنوان کرد: باید هماهنگی و همکاری لازم میان همه دستگاه‌های استان و نهاد‌های اجرایی با قرارگاه مردمی اربعین وجود داشته باشد.

حجت الاسلام نواب در امور حج و زیارت بیان کرد: پذیرایی از زائران غیر ایرانی اباعبدالله (ع) توسط این قرارگاه اقدامی قابل‌توجه است که از این نظر تشکر ویژه از شما عزیزان می‌کنم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت یادآورشد: بر اساس صحبت‌هایی که انجام شد با توجه به بازگشت زائران حسینی از عراق و لزوم خدمت‌رسانی به این عزیزان فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان تا ۵ ربیع‌الاول ادامه دارد که بابت این موضوع از مسئولان و خادمان این قرارگاه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح

تقدیر نماینده مقام معظم رهبری در حج از خدمات قرارگاه مردمی اربعین قم

برچسب ها: اربعین ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار