مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:اورژانس اصفهان در۴۰۰ ماموریت امدادی در مرز چذابه به عزاداران حسینی امداد رسانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امداد- سلامت مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) ۹ دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه خودروی تعمیرات سیار را همراه ۲۵ نفر پرسنل به مرز چذابه اعزام کرد.

غفور راستین افزود: نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اصفهان در مدت استقرار در مرز چذابه ۳۹۹ ماموریت را انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۳۵ نفر را به بیمارستان و ۴۶ نفر را به درمانگاه مرزی اعزام و ۳۱۸ نفر را به صورت سرپایی در محل درمان کردند.

او با بیان اینکه در این مدت، ۳۴۳ مورد مربوط به مشکلات داخلی، ۱۹ مورد قلبی، ۱۷ مورد تنفسی، ۱۵ مورد مشکل ترومایی، چهار مورد مشکلات زنان و زایمان و دو مورد سوختگی بوده است گفت:تعمیرگاه سیار اعزامی از اصفهان نیز در ۳۳ ماموریت، آمبولانس‌ها و خودرو‌های اعزامی از استان‌های کشور را در مرز چذابه تعمیر کرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: آمبولانس‌ها و پرسنل اعزامی از استان اصفهان از ۱۵ تا ۲۸ مهر به صورت شبانه روزی در کنار موکب‌ها و محل‌های استقرار تعیین شده مستقر بودند و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی اورژانس اصفهان در مرز چذابه

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.