هافبک منچستر سیتی گفت: هیچ محدودیتی برای استرلینگ وجود ندارد و او بازیکنی است که می‌تواند سرنوشت هر بازی را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش رحیم استرلینگ در بازی روز گذشته منچستر سیتی برابر استون ویلا، ایلکای گوندغان هافبک آلمانی منچستر سیتی به تمجید از عملکرد هم تیمی اش پرداخت و او را یکی از ۵ مهاجم برتر دنیا دانست.


بیشتر بخوانید: استرلینگ یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا


رحیم استرلینگ که در بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا هت ریک کرد، در این بازی هم بلافاصله پس از شروع نیمه دوم گل اول تیمش را به ثمر رساند تا مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی سیتیزن‌ها باشد.

ایلکای گوندوغان درباره عملکرد خوب استرلینگ در بازی‌های اخیر اظهار داشت: به اعتقاد من استرلینگ یک قدم رو به جلو برداشته است. شرایط ذهنی که استرلینگ در روز بازی دارد، عملکردی که با توپ و بدون توپ دارد مورد نیاز تیم ما است و منچستر سیتی به بازیکنان این چنینی که سرنوشت یک بازی را عوض می‌کنند، احتیاج زیادی دارد.


بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد


گوندوغان در ادامه گفت: باید به استرلینگ کمک کنیم تا بتواند با همین روند پیش برود و به گلزنی ادامه دهد. فکر می‌کنم در حال حاضر هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد و او جزو ۵ مهاجم برتر دنیا است و می‌تواند سرنوشت هر بازی را تغییر دهد. او در پنج سال و نیم گذشته نشان داده عملکردی کم نوسان دارد و اگر با همین روند ادامه دهد، در آینده می‌تواند به بهترین مهاجم دنیا تبدیل شود.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک منچستر سیتی درباره رحیم استرلینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار