مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز در دستگاه‌ها باید با اولویت بالا در دستور کار مدیران قرار گیرد.

شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز در اولویت دستور کار مدیران / توسعه بنادر کوچک اقدام ستودنی برای رونق معیشت ساحل نشینانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز در دستگاه‌ها باید با اولویت بالا در دستور کار مدیران قرار گیرد.

او در سومین نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی هرمزگان در بندر شهید رجایی بندرعباس افزود:  در این مسیر، کارشناسان و مدیران حوزه‌های حراست و بازرسی نقشی کلیدی دارند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی بر لزوم رعایت ضوابط سلامت اداری در دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه تاکید کرد.

رستمی میز خدمت را ابزاری اثرگذار برای تحقق سلامت اداری در سیستم خدمات رسانی به شهروندان و مردم دانست و کنترل نامحسوس کارکنان توسط اهرم‌های نظارتی درون و برون سیستمی را برای تحقق این مهم خواستار شد.

او گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی و توسعه بنادر کوچک در هرمزگان ، دو اقدام ستودنی برای رونق بخشی به معیشت ساحل نشینان در کرانه خلیج فارس و سواحل مکران بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ، اجرای دقیق ضوابط طرح اقدام ملی مسکن و توسعه راه‌های روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه بنادر کوچک در استان هرمزگان اتفاقی اثرگذار و مهم برای رونق اقتصادی ساحل نشینان است که به همت سازمان بنادر رقم خورده است.

رستمی گفت: این اقدام هم باعث ایجاد اشتغال برای ماندگاری بیشتر جمعیت در کرانه‌های ساحلی می‌شود و هم با گردش چرخ معیشت ساحل نشینان، شکوفایی اقتصادی مبتنی بر نعمت‌های خدادادی دریایی را به دنبال دارد.

او ایجاد زیرساخت‌های بندری و دریایی برای رونق بخشی به گردشگری دریایی در جزایر خلیج فارس و سواحل مکران را  اقدام شایسته‌ای دانست که مردم کشور را به سمت دریا سوق می‌دهد و ابزار‌های تشویقی را برای مشارکت بیشتر ساحل نشینان در توسعه دریامحور فراهم می‌کند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ دریایی، می‌توان ایمنی و امنیت را به جذابیت تجربه سفر‌های دریایی مردم گره زد.

انتهای پیام/ب

لزوم رعایت ضوابط سلامت اداری در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.