به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش / مراسم تطهیر رژیم پهلوی در نحس‌ترین روز تاریخ ایران / قیمت نجومی یک جعبه بیسکوئیت خبرساز شد! + تصاویر


واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش
متن بیانیه محمدعلی زم درباره بازداشت پسرش روح الله سرشاخه کانال ضد انقلاب آمد نیوز را مشاهده می‌کنید.


مراسم تطهیر رژیم پهلوی در نحس‌ترین روز تاریخ ایران / وقتی آمریکا و انگلیس دلتنگ شاه مخلوع می‌شوند! + تصاویر
رسانه‌های دولتی انگلیس و آمریکا با انتشار مطالب گوناگون، در سالروز تولد آخرین شاه ایران در تلاش برای تطهیر حکومت پهلوی برآمدند.


قیمت نجومی یک جعبه بیسکوئیت خبرساز شد! + تصاویر
زوجی بعد از دو دهه، جعبه بیسکوئیتی را در خانه خود یافتند که ارزش مالی فراوانی دارد و جزو آثار تاریخی به حساب می‌آید.


اطلاعاتی عجیب از قلمروی رمالان در فضای مجازی / بازگشت معشوق فقط ۲۰ هزار تومان!
احتمالا آگهی‌های فالگیری در سایت‌های مختلف به چشم شما هم خورده است. سودجویانی که در سایه عدم نظارت برخی سایت‌ها روز به روز بیشتر از قبل شده و مردم جامعه را به دام می‌اندازند.


شکنجه وحشیانه زن باردار توسط ۴ مرد پلید/ پای معشوقه سابق شوهر در میان است! + عکس
زن حسودی که برای انتقام از نامزد سابقش، چند مرد را اجیر کرده بود تا پس از ربودن زن باردار او، وی را بشدت هدف آزار و شکنجه قرار دهند، به ۱۵ سال زندان محکوم شد.


راز قتل مرموز زن جوان پس از ماه‌ها تحقیق و بازجویی فاش شد!
مردی که با بیرحمی همسرش را به قتل رساند، خود را بیگناه می‌داند.


کلاهبرداری از کارت‌های بانکی با روش‌های جدید!

این روز‌ها شاید شما هم پیامک‌هایی دریافت کرده باشید مبنی بر اینکه اگر یارانه شما قطع شده برای ثبت نام دوباره وارد لینک زیر شوید.


افزایش تب لمینت دندان به تقلید از سلبریتی‌ها
لزوم مراجعه هر شش ماه یک بار به دندانپزشک برای معاینات دوره‌ای دندان‌ها، اهمیت مصرف همزمان مسواک و نخ دندان و البته توجه افراطی برخی‌ها به زیبایی ظاهری دندان‌ها با الگوبرداری از برخی سلبریتی‌ها و مشکلات احتمالی که این اقدامات می‌تواند به دنبال داشته باشد؛ از جمله محور‌های گفتگوی تفصیلی ایسنا با رییس کلینیک دندانپزشکی جهاد دانشگاهی است.


اگر حیواناتی مثل گرگ و گوریل منقرض شوند، چه خسارتی به ما وارد می‌شود؟
نرخ كنونی انقراض حیوانات، صدها برابر نرخ انقراض طبیعی است. حیوانات در همه‌جای دنیا در حال محو شدن از روی كره زمین هستند. نخستین و مهم‌ترین دلیل انقراض حیوانات، تخریب و در عین حال كوچك‌شدن زیستگاه‌های آنهاست.


تشخیص خونریزی مغزی به کمک هوش مصنوعی
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که یک نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند خونریزی مغزی را با دقت یک انسان تشخیص دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار