فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول از ساخت قطعات مصرفی هواپیما‌های نیروی هوایی ارتش بومی از سوی متخصصان داخل کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: قطعات مصرفی هواپیما‌های نیروی هوایی ارتش بومی و توسط متخصصان داخل کشور ساخته شده‌اند.

او با اشاره به ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد بیان داشت: این دانشگاه توانایی ساخت قطعات را دارد که بعد از عقد این تفاهم‌نامه، قطعات را زیرنظر کارشناسان پایگاه و متخصصان این واحد دانشگاهی خواهیم ساخت.

امیر بهمرد با بیان اینکه برای تایید نهایی و گواهی استاندارد اقدام می‌کنیم تصریح کرد: از کارشناسان و متخصصان دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید میدانی، عملیاتی و آشنایی با قطعات موردنظر هواپیما‌های پایگاه چهارم شکاری دعوت می‌نمائیم.

علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دزفول نیز گفت: این دانشگاه با وجود مرکز تحقیقات مواد، انرژی و دستگاه‌های پیشرفته توانایی طراحی، تولید قطعات مصرفی و وارداتی مورد نیاز پایگاه چهارم شکاری دزفول را دارد.

استادان دانشگاه و کارشناسان پایگاه هوایی از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت و چگونگی ساخت وسایل و قطعات مورد نظر آشنا شدند.

انتهای پیام/م

بومی سازی قطعات هواپیما‌های ارتش

برچسب ها: ارتش ، دانشگاه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.