یکی از زائران موتورسوار اربعین گفت: در ایام اربعین حسینی با هدف فرهنگ سازی و به عشق امام حسین(ع) تمام سختی ها را به جان خریدم و رهسپار کوی دوست شدم.

بابک علیزاده زائر موتور سوار اربعین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، گفت: پیاده روی اربعین امسال بسیار پرشکوه تر از سال های قبل بود و من با عشق سوار بر موتور همپای زائرین ،رهسپار کربلا شدم.

زائر موتور سوار اربعین از لذت معنوی راه می گوید

او تصریح کرد: با موتور به زیارت رفتن ،جدای از سختی راه آن هم با موتور سنگین ،متفاوت قدم در عرصه ی کربلا گذاشتن بود اما به عشق حسین(ع) همه ی سختی های راه شیرین می شود.

زائر موتور سوار گفت: وقتی زائرین پیاده ما را می دیدند قوت قلبی برایشان می شد ضمن اینکه این سفر بار معنوی خاص خودش را داشت.

زائر موتور سوار اربعین از لذت معنوی راه می گوید

علیزاده افزود: این سفر با هزینه ۱۶ میلیونی هر موتور سوار بود که تمامی هزینه ها به صورت شخصی پرداخت شد.

او تصریح کرد: الحمدلله در مسیر به مشکل خاصی برنخوردیم چون تمامی مقررات رانندگی و سرعت مجاز در دستور کار ما بود و در این کاروان از ماشین کمکی و مکانیک ویژه موتورهای سنگین هم استفاده شد.

زائر موتور سوار اربعین از لذت معنوی راه می گوید

این زائر پیاده افزود: به سوی راه دوست با هر قدمی بروی و عشق و اخلاص خودت را به نمایش بگذاری و بدانی که این حرکت در یک جریان جهانی تاثیر گزار است بسیار لذت بخش خواهد بود.

انتهای پیام//ف.غ

 

به عشق امام حسین (ع) با موتور به کربلای معلی رفتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حجتی
۱۶:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب،
منم می‌خوام با موتور سیکلت برم کربلا،
آیا امکانش هست یا نه؟
ممنون میشم جواب بدین