سخنگوی ناجا گفت: نیرو‌های مسلح دژ‌های مستحکمی هستند که با صلابت و اقتدار در مرز‌ها و داخل کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار احمد نوریان سخنگو و معاون‌اجتماعی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با حضور پرشور مردم ولایی و اهل بیتی تهران به همراه نیرو‌های مسلح که به صورت دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف پایتخت شکل گرفته است، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: این حضور حرکتی در جهت عرض تسلیت به امام زمان (عج)، و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای است، امیدواریم که این تجمع مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

سردار نوریان گفت: چند سالی است که سنت خوبی در تهران در حال اجرا است و آن هم اینکه نیرو‌های مسلح در هر سال به نوبت با میزبانی خود این مراسم را برپا می‌کنند و امسال نیز میزبان این برنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همکاران من از روز‌ها قبل تمهیدات مختلف در تمام حوزه‌ها را لحاظ کردند تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: نیرو‌های مسلح دژ‌های مستحکمی هستند که با صلابت و اقتدار در مرز‌ها و داخل کشور در حال انجام خدمت به مردم هستند و در برابر دشمنان ایران ایستاده‌اند، برگزاری این نوع مراسم‌ها ما را به سمت ولایت هدایت می‌کند و در بین تمام نیرو‌های مسلح کشور وحدت و انسجام می‌بخشد.


بیشتربخوانید: رسانه‌های بیگانه به دنبال ترغیب افکار هنجارشکنانه در جامعه هستند


وی افزود: امنیت بی نظیری که در کشور در جریان است به همت نیرو‌های ما در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانان ما و نیروی مردمی بسیج است، مفتخریم که به عنوان نیر‌های مسلح در خدمت مردم هستیم.

انتهای پیام/

نیرو‌های مسلح در هر سال به نوبت میزبان مراسم عزاداری ۲۸ صفر است 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.