محدودیت ترافیکی مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص) از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

آغاز محدودیت ترافیکی روز ۲۸ صفر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: امروز تردد تمامی خودرو‌های شخصی، عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و عبور دسته‌های عزاداری ممنوع است.

او اضافه کرد: همچنین در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد تمامی خودرو‌ها از سمت میدان فلسطین، میدان عین القضاه به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت ۹ صبح ممنوع می‌شود.

رییس پلیس راهور همدان در عین حال از اعمال محدودیت‌های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر و تقاطع جانبازان در زمان عبور دسته‌های عزاداری خبرداد.

سرهنگ فکری از شهروندان خواست: از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) و میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند در غیر اینصورت خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

او گفت: به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته‌های عزاداری، توصیه می‌شود در این روز از خودرو‌های عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی و تجمع در مسیر‌های اصلی و محل تردد عزاداران خودداری شود.

رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: شهروندان از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته‌های عزاداری خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ا

اعلام  محدودیت ترافیکی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.