شرکت امنیتی رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توافقی جدید برای آموزش نیرو‌های پلیس بحرین امضا کرده است.

توافق شرکت امنیتی وکیل ترامپ با دولت بحرین برای آموزش پلیس این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی نبأ، یک شرکت امنیتی که رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مالک آن است توافقی جدید برای آموزش نیرو‌های پلیس بحرین امضا کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی اربین بیزنس، شرکت امنیتی جولیانی آوریل گذشته تایید کرده بود که قراردادی را با وزارت کشور بحرین برای کمک به آموزش افسران پلیس در این کشور امضا کرده است.

بر اساس گزارش‌های بین المللی و اظهارات کمیسر عالی حقوق بشر، پلیس بحرین و افسران آن در سرکوب و شکنجه وحشیانه هزاران نفر از مخالفان سیاسی و نقض هدفمند حقوق بشر دست دارند.

جولیانی اعلام کرد گفت‌وگو‌های مربوط به این قرارداد، اوت یا سپتامبر سال گذشته آغاز شد. جولیانی ماه دسامبر سال گذشته به بحرین سفر کرد و بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی بحرین در آن زمان، او در بحرین با پادشاه این کشور دیدار کرد.

پیش‌تر نیز یونایتدپرس اینترنشنال گزارش داده بود آژانس همکاری امنیتی وزارت دفاع آمریکا در جهت همکاری‌های نظامی با بحرین برنامه‌ای جهت بازسازی نیروی دریایی این کشور تصویب کرده است.

این آژانس اعلام کرده است دولت بحرین خواستار نوسازی ناوچه یواس‌اس رابرت جی برادلی و تامین قطعات یدکی آن و انجام آموزش‌های لازم برای پرسنل این کشتی جنگی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار