دو دستگاه خودروی فورد موستانگ و پراید با یکدیگر به مسابقه پرداختند که نتیجه این رقابت غیرقابل پیش بینی بود.
به گزارش گروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان، خودروی پراید در یک درگ دیدنی در بخش شتاب اولیه توانست ماشین موستانگ را شکست دهد. البته موتور این پراید تقویت شده بود.
حالا جای تشویق فقط غر بزنید خب یک نفر جوان عزیز هموطن اومده از فکرش و امور فنی استفاده نموده پراید و تقویت و شاید گیربکس راهم زانتیایی وکف رو هم سنگین نموده و .غیره.... نتیجه گیری خوبی هم شده این باعث افتخاره بجای تشویقش باید خودمون رو بگوییم آخه چرا همین کارها را میکنیم نتیجه شده این که میبینید همش غر غر کردن خود باوری نداریم واقعاً جای تأسفه به نظر دستش درد نکنه که با دست خالی وبا سرمایه خودش این کار بزرگ را انجام داد
حالا این قدر فشار بهتون میاد داری برو بنز بخیر سوار شو هم بدنه محکم داره وهم موتور قوی مثل خیلی از ماشینهای گرون قیمت دیگه بهر حال هر چی پول بدی اش میخوری حالا چند تا از جوونا اومدند یه کاری کردند کیفشو بردند جای حسودی بهتره بگیم دمتون گرم،
سلام دوستان عزیز کاملا چیزی که دیدید درسته موتور پراید موتور فابریک نبود و به اصطلاح بهش میگن پراید bp که موتور تقویت شده مزدا 323 روش بسته شده و کلی هم تقویت شده از کیت مکش و هدرز توربو تا دست کاری گیربکس شتاب این ماشینم چیزی حدود چهار ثانیه هستش و صفر تا دویستش هدود 18ثانیه ازاین نوع موتور روی پی کی هم میندن که نتیجش مثل پرایده بدنه ی سبک موتور قوی و گشتاور بالا نتیجش میشه شکست فورد تو این نوع درگ ها حرف اول رو اعداد میزنند نه مهارت راننده با یکم تحقیق در مورد پراید bp به شاهکار ایرانیا میرسید درسته اسمش پرایده ولی موتور مزدا 323 روش بسته شده که نسل بعد این موتور میشه موتور مزدا 3
پراید 4سیلندر هست و موستانگ 8سیلندر و تو شتاب اولیه پراید سریع شتاب میگیره و تو جاده کوتاه که مسابقه میدن بهتره ولی موستانگ بهتره که تو جاده طولانی مسابقه بده چون کمی دیر شتاب میگیره وقتی که شتاب بگیره اون وقت سرعت جت پیدا میکنه
هر چی هست ارزونیه خودتون من حاضرم ماشین مثل لاکپشت بره ولی استاندارد باشه و امنیت داشته باشه و محکم باشه.آخه راننده موستانگم راننده نبود دوم،واقعا خجالت داره که حتی عکس موستانگو بزاری بغل پراید واقعی
وای پس این همه مددت من فورد داشتم خودم بی خبر بودم وای حالا که قرار تیبا جای پراید رو بگیره فکر کنم دفعه دیگه مسابقه ای برامون پخش کنن بین تیبا از ایران و بوگاتی
اولاً موتور اون پراید تا سر حد مرگ تقویت شده و یکبار مصرفه دوم وزن پراید خیلی سبک تر از موستانگه چون بدنه و شاسی موستانگ به خاطر استاندارد بودن خیلی سنگینتره
اولا محصولات وطنی رو سبک نکن، دوما یکی از معایب اصلی فورد موستانگ شکل شبکه جلویی اون هست که بشدت حالت آیرودینامیکی اون رو به هم میریزه و موجب میشه صفر تا صد موستانگ چیزی در حدود 27 ثانیه بشه که این رقم برای پراید کمتر از 6 ثانیه براورد شده . سوما موتور موستانگ تقویت شده بود و کاملا معلوم بود از صدای موتورش
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
هرچی هم تقویت بشه ۴سیلندر کجا وموستانگ ۸سیلندر کجا
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
حرفتون درسته ولی سوژه جالبیه
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
چرا ناراحت شدی؟
رسول
۱۳:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مهندس بدنش سنگین قدرت موتورش چهار برابر پراید است.
بگذار همینطور بخندیم.
پراید میشه ۹۵ میلیون
اینه تولید ملی
درود بر سایپا
حکایت این خبره
کی مردم می فهمن خدا میدونه
جهان را نادانان هم میسازند!!!!!!!؟؟؟؟؟