سردار مهماندار تازه‌ ترین اصلاحات هندسی ترافیکی در محدوده چمران و ولنجک را تشریح کرد.

اصلاح دور برگردان‌های چمران شمال تا دو هفته دیگرسردار محمد رضا مهماندار فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افتتاح تقاطع غیر هم سطح چمران به ولنجک و همچنین انسداد دور برگردان چمران شمالی به سمت ولنجک گفت: طی یک ماه گذشته افتتاح این پل سبب شد که ترافیک در محدوده مقدس اردبیلی دچار مشکل شود.

فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جلسه‌ای که هفته گذشته بین پلیس و مسئول شهرداری برگزار شد،‌گفت: در این جلسه کارشناسان دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و ما پیش بینی کردیم با تغییراتی که در آینده انجام خواهد شد می‌توانیم عوارض باز شدن این پل را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه هر گونه عوارض ترافیکی می‌تواند در خیابان ولی عصر و بزرگراه چمران تاثیر داشته باشد، اظهار کرد: بعد از یک هفته از اجرای تغییرات در چمران شمالی دوباره امروز جلسه‌ای داشتیم تا اگر لازم است تغییرات دیگری هم انجام دهیم.

مهماندار با بیان اینکه خیابان «الف» در محدوده مقدس اردبیلی از شمال به جنوب شده بود، گفت: مجدد این خیابان را از جنوب به شمالی یک طرفه کردیم و ورودی خیابان «ب» هم که به سمت چمران بود برای گردش به چپ ممنوع کردیم تا کسانی که قصد ورود به چمران را دارند از خیابان شاد آور بیایند.

فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما این است که در سر خیابان شاد آور و مقدس اردبیلی برای خودروهایی که می‌خواهند وارد چمران شوند چراغ راهنمایی قرار می‌دهیم تا فرمان عبور و مرور به چمران از طریق چراغ راهنمایی انجام شود.

او ادامه داد: قرار شده که شهرداری در جلوی پل جدید تابلویی را نصب کند تا کسانی که می‌خواهند به چمران و یا یادگار بیایند به سمت استفاده از پل راهنمایی شوند.

مهماندار با بیان اینکه شهرداری تا هفته دیگر اصلاحات این طرح را انجام خواهد داد گفت: ازجمله دیگر تغییرات جانمایی دوربرگردان‌هایی است که در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال قرار دارد.

فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اظهار کرد: بعد از دو هفته کار مطالعاتی بر روی دور برگردان‌های این محور اصلاحات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۱۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
باسلام
وضعیت ترافیکی باغ فیض ( اشرفی ناطق نوری) بسیار نا متعارف می باشد حداقل روزی دوبار عزیزان راهور سرکشی وخودرهایی که دوبله پارک و راه بندان ایجاد می کنند جریمه و برخورد نماید شهرداری هم تلاش کند پیاده روهارا که یا فروشندگان اجنساسشان در پیاده رو انباشت می کنند ویا خودرو فروشان خودرو پارک می کنند وابزاد فروشان وسایلشان پاک سازی نمایند نه اینکه مبلغی از آنها بگیرند وفکر عابرین نباشد.باتشکر فراوان
آخرین اخبار