مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته سراوان و راسک با ۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه تابش آفتاب، آفتابی‌ترین شهر‌های کشور شدند.

سراوان و راسک آفتابی‌ترین شهر‌های کشور در شبانه روز گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان وبلوچستان؛ محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پس از سراوان و راسک، ایرانشهر دومین شهر آفتابی کشور در شبانه روز گذشته بود که ۱۰ ساعت و ۱۸ دقیقه آفتاب داشته است.

او ادامه داد: ساعت آفتابی از پارامتر‌های اقلیمی در حال ثبت در ایستگاه‌های هواشناسی کشور است که به صورت روزانه برداشت و گزارش می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری به تشریح وضعیت جوی سایر شهر‌های استان پرداخت و گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی از نیمه هفته جاری سامانه بارشی ضعیف وارد استان می‌رود که احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی استان وجود دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم اکنون جوی پایدار در سواحل استان حاکم است و پدیده قابل توجهی در این مناطق وجود ندارد، اما از روز دوشنبه دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

انتهای پیام/ع

گرما در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار