برزگر: درباره استقلال و پرسپولیس، فعلا صحبتی ندارم/ می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: فعلا در ترکیب تیم ملی جوانان هستم و حرفی درباره استقلال و پرسپولیس ندارم.

برزگر: درباره استقلال و پرسپولیس، فعلا صحبتی ندارم/ می خواهیم دل مردم را شاد کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آریا برزگر، بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران در خصوص  دیدار تدارکاتی تیمش مقابل بزرگسالان استقلال تهران که با برتری یک بر صفر آن‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: قبل از اعزام به مسابقات، این آخرین اردوی آماده سازی ما بود. امیدوارم تیم شکل کاملی گرفته باشد. تا به حال روند رو به رشدی از اردوی روسیه و از استعدادیابی‌هایی که صورت گرفته است، داشتیم. امیدوارم که در بازی‌های مقدماتی آسیا بتوانیم تمام تلاش مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در این بازی‌ها می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم. در بازی‌های مقدماتی آسیا ۳ بازی در پیش داریم و می‌خواهیم با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم.


بیشتر بخوانید: شکست استقلال مقابل تیم ملی فوتبال ایران


بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه در این بازی انگیزه زیادی مقابل استقلال داشته است، گفت:   همیشه انگیزه دارم و می‌خواهم دستوراتی که مربیان قبل از بازی به من می‌دهند را پیاده کنم. همیشه چیزی که پورموسوی به من می‌گوید را پیاده می‌کنم.

برزگر پیرامون اینکه قبل از پیوستن به پرسپولیس، صحبت‌هایی درباره رفتنش به استقلال مطرح می‌شد، بیان کرد: نمی‌خواهم درباره مسائل باشگاهی صحبت  کنم. الآن در اردوی تیم ملی هستم  و می‌خواهم تمرکزم را فقط پیرامون تیم ملی بگذارم.   هر موقع که به تمرین پرسپولیس رفتم، به این موضوع می‌پردازم.  

انتهای پیام/

اظهارات آریا برزگر درباره تیم ملی جوانان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار