سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف به استان سمنان گفت:به مناسبت دهه وقف ۱۵ مبلغ از قم در شهرستان‌های استان سمنان مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام محمدحسین پور سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف به استان سمنان ضمن بیان اینکه به مناسبت دهه وقف ۱۵ مبلغ از قم در شهرستان‌های استان مستقر می‌شوند، گفت: این مبلغان تا پایان ماه صفر در استان حضور دارند و ۲۰۰ برنامه سخنرانی در راستای وقف و موقوفات برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه استفاده از ظرفیت موقوفات برای پیاده‌سازی ایدئولوژی‌های فکری در دستور کار قرار دارد، افزود: مبلغان اعزامی در اماکن متبرکه و امامزاده‌های استان سمنان مستقر می‌شوند و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج وقف اجرایی می‌شود.

سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به استان سمنان تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و تلاش در راستای ایجاد موقوفات جدید بر اساس نیاز‌های روز جامعه را ازجمله رویکرد‌های مهم اجرای این طرح برشمرد و گفت: در راستای اعزام این مبلغان موقوفه جدیدی در روستای دیزج ایجاد شد.

حسین پور با اشاره به اینکه اقامه نماز جماعت و برپایی مراسم روضه‌خوانی و عزاداری در دهه آخر ماه صفر از دیگر برنامه‌های این طرح است، اضافه کرد: مبلغان اعزامی در موکب‌های «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» نیز فعالیت چشمگیری داشتند.

انتهای پیام/ح

تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و تلاش در راستای ایجاد موقوفات جدید

برچسب ها: اوقاف ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.