مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: آماده ارائه خدمات شبانه روزی ارتباطی به میلیون‌ها زائر امام مهربانی‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, حسن اروجی ضمن تسلیت رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) به تمام شیعیان جهان، گفت: زائران زیادی از راه‌های دور و نزدیک در حال رساندن خود به مشهدالرضا هستند و مثل سال‌های گذشته، مخابرات منطقه خراسان رضوی با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان آماده خدمت رسانی به خیل عظیم زائران و مجاوران است.

او ادامه داد: برای توسعه پهنای باند شبکه همراه اول در مشهد، ۱۲ سایت جدید در رینگ اول و دوم حرم مطهر راه اندازی شده و همچنین ۴ کانکس ارتباطات سیار در خیابان‌های منتهی به حرم مطهری رضوی مستقر شده و ۴ هزار و ۳۷۳ کیلومتر از جاده‌های اصلی خراسان رضوی که محل تردد زائران می‌باشد تحت پوشش شبکه همراه اول است.
 

پیش بینی دفاتر خدمات ارتباطی برا رفع نیاز‌های احتمالی زائران و مجاوران


مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به پیش بینی ۱۰ اکیپ پاسخگویی در فاصله ۱۰۰ متری اطراف حرم مطهر رضوی تا پایان ماه صفر، گفت: در میدان بیت المقدس، چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر، بولوار طبرسی و خیابان نواب صفوی اکیپ‌های پاسخگوئی مستقر هستند تا نیاز‌های ارتباطی مراجعه کنندگان را برطرف کنند.

اروجی با بیان اینکه تعداد مشخصی از دفاتر پیشخوان دولت در ایام تعطیل در مشهد الرضا باز است، افزود: ۱۹ دفتر در مسیر‌های زائران که مهم‌ترین آن‌ها ۱۰ دفتر در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر مشهد از سمت قوچان، ملک آباد و کلات است در ایام تعطیل خدمات ارتباطی را از جمله تعویض سیم کارت، ارائه سیم کارت رایگان و معرفی محصولات را به زائران انجام می‌دهند.

او تصریح کرد: چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال بر روی بستر شبکه همراه اول خراسان رضوی شدند، می‌توانند با شماره گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه اول در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل ان‌ها برطرف شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: مشترکان تلفن ثابت در صورت بروز هر گونه مشکل، در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام// م. ب


پیش بینی دفاتر خدمات ارتباطی برای رفع نیاز‌های احتمالی زائران و مجاوران

برچسب ها: حرم رضوی ، اخبار ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار