رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: از میزبانی باشکوه و استقبال بی‌نظیر مردم و تماشاگران در اولین حضور استان خراسان شمالی در لیگ کشتی شوکه شدم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمهدی نصیرزاده که از نزدیک تماشاگر مسابقه حساس و پر تماشاگر اترک خراسان شمالی و بازار بزرگ ایران در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد به میزبانی بجنورد بود، بعد از این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی داریم برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های جهان را به خراسان شمالی و بجنورد واگذار کنیم.


بیشتر بخوانید:آزادکاران راهی مجارستان شدند/ فرنگی کاران ۷ آبان ماه اعزام می‌شوند


وی افزود: استان ظرفیت برگزاری مسابقات لیگ را دارد و توجه دکتر شجاعی نماینده عالی دولت در استان و نگاه ویژه او به ورزش فرصتی برای خراسان شمالی است.

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در ارزیابی‌ها مشخص شده سالن ورزشی مجموعه ورزشی علیدخت، ظرفیت بیش از ۲ هزار نفر را ندارد در حالی که استاندارد‌های بین المللی ظرفیت بالاتری را می‌طلبد.

رئیس سازمان لیگ کشتی البته نمره صد به برگزاری مسابقه لیگ برتر کشتی اترک خراسان شمالی و بازار بزرگ تهران در بجنورد داد و افزود: میزبانی باشکوه و استقبال بی نظیر مردم و تماشاگران برای اولین حضور استان در این لیگ من را شوکه کرد.


بیشتر بخوانید:معرفی ستاره‌های هفته دوم لیگ کشتی آزاد و هفته سوم و چهارم لیگ کشتی فرنگی


انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی به میزبانی بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار