مدیر جهاد کشاورزی آمل از پلاک گذاری ۱۵۱ دستگاه تراکتور و ۸۰۰ دستگاه در مرحله پلاک گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: به منظور ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی با هماهنگی اداره فنی و مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی مازندران و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران پلاک گذاری ۱۵۱ دستگاه تراکتور در شهرستان آمل انجام شد.

او با بیان اینکه مالکان تراکتور‌های کشاورزی با پلاک گذاری از مزیت کارت سوخت بهره مند می‌شوند، افزود: با پلاک گذاری مشکل خرید و فروش غیرمجاز و سرقت احتمالی کاهش و مالکان از امکانات و خدمات ماشین‌های کشاورزی بهره مند می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی خواست هرچه زودتر با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده  اقدام و در روز شماره گذاری با در دست داشتن مدارک شخصی و مالکیتی و فرم‌های تکمیلی مربوطه در محل تعیین شده، حضور پیدا کنند.

اسلامی گفت: دومین مرحله اجرایی پلاک گذاری تراکتور از حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش کارشناسان جهاد کشاورزی این مدیریت و راهنمایی و رانندگی استان، شرکت تعاونی کمباین داران و تعامل صاحبان تراکتور در این شهرستان به تعداد ۸۰۰ دستگاه در حال انجام است.

انتهای پیام/ م

۸۰۰ دستگاه تراکتور در آمل در مرحله پلاک گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.