سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست اپراتور‌های متخلف را به سازمان تعزیرات معرفی کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زائران اربعین شکایتی بابت تعرفه مکالمه در خاک عراق به تعزیرات داشته‌اند؟ افزود: وزیر ارتباطات دو شب پیش اعلام کرد که ۲۶ میلیارد تومان به زائران اربعین برمی‌گرداند و ما از شخص وزیر که برای چندمین بار شفاف و واضح ورود کرد و منجر به بازگشت بخشی از این مبالغ به مشترکان شد، تشکر می‌کنیم.

وی گفت:، اما حرف ما در سازمان تعزیرات این است که مسائل شفاف شود، چون از نظر ما گرانفروشی اتفاق افتاده است و مردم هم در تماس با سامانه ۱۳۵ شکایت‌های زیادی از اپراتور‌ها با عنوان گرانفروشی داشته‌اند.

رایگانی تصریح کرد: اگر جلوی این تخلف‌ها گرفته نشود، شاهد تکرار آن خواهیم بود و به همین علت درخواست اعلام فهرست متخلفان را به تعزیرات داریم.


بیشتر بخوانید: کشف و توقیف ۳.۵ تن مرغ غیربهداشتی در یک رستوران


وی افزود: برای اینکه رفتار‌های وزیر ارتباطات نهادینه شود و قائم به حضور شخص وی نباشد، بهتر است تخلف اپراتور‌ها به سازمان تعزیرات ارجاع شود، چرا که ما هم باید جوابگوی اعتراض‌ها و شکایت‌های مردم باشیم؛ چون زائران معتقدند حجم بسته‌ها در مقایسه با مبلغ پرداختی کم بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارنظر مسئولان اپراتور‌ها که اعلام کرده بودند، هیچ تخلفی صورت نگرفته است؟ افزود: ما این گفته آن‌ها را که این مبلغ ۲۶ میلیارد تومان در راستای تکریم زائران اربعین برمی گردانیم، قبول نداریم؛ نارضایتی زائران از عملکرد اپراتور‌ها بسیار زیاد است و کم فروشی و هم گرانفروشی رخ داده است و در هر دو صورت باید با اپراتور‌های متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/

لزوم معرفی اپراتورهای متخلف تلفن همراه به سازمان تعزیرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار