فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: با تقویت باشگاه‌های ورزشی می‌توان استعداد‌های جوانان را تقویت کرد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: ورزش در حفظ سلامت جامعه و ایجاد نشاط در بین قشر جوانان علاقمند به ورزشتاثر بسزایی دارد.

او بیان کرد: دشت آزادگان از ورزشکاران با سابقه برخوردار است به گونه‌ای که در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی رتبه والایی احراز نموده اند.

سیلاوی اظهار داشت: بنابر این توجه به مسائل ورزشی و تامین امکانات لازم و نیز تقویت باشگاه‌های ورزشی می‌تواند در کشف استعداد‌های جوانان ورزشکار تاثیر بسزایی داشته باشد و این امر توجه ویژه دستگاه‌های استانی و کشوری با توجه به وجود ورزشکاران برجسته و توانمند را می‌طلبد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان با انتقاد از بی توجهی مسئولان ورزش استان در تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی از جمله؛ بوستان ورزشی دشت آزادگان و استخر سرپوشیده نیمه تمام، خواستار اهتمام هر چه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان نسبت به تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان شد.

به گفته این مقام مسئول؛ سروان مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه مجموعه‌های ورزشی در سطح دشت آزادگان برای همکاری با مسئولان تربیت بدنی این شهرستان در جهت تقویت امور ورزشی و تشویق هر چه بیشتر جوانان ورزشکار اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به کشف استعداد‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.