رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از آمار پایین وجود ایمنی در ادارت خبر داد.

حسینی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: بیش از ۷۰ درصد ادارات از ایمنی کافی برخوردار نیستند.

او افزود: نبود حداقل تجهیزات ایمن، سیستم‌های اطفای حریق، خاموش کننده‌های دستی مناسب از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

حسینی با توجه به آمار بالای نا ایمنی در ادارات، بیان کرد: انتظار سازمان آتش نشانی این است تا ادارات و سازمان‌ها موضوع ایمنی را بیش از پیش جدی بگیرند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اظهار کرد: با توجه به اینکه نگهبانان مدت زمان زیادی را در ادارات به سر می‌برند باید آموزش‌های لازم در خصوص اطفای حریق و موارد پیشگیرانه، به آن‌ها داده شود.

او درخصوص نیاز سنجی و درخواست ادارات در بحث آموزش‌های ایمنی ادامه داد: نگهبانان حدود ۷۰ درصد ادارات این آموزش‌ها را ندیده اند.

حسینی با بیان اینکه کلیه ادارت و سازمان‌هایی که جهت دریافت آموزش‌های ایمنی و اطفای حریق اعلام آمادگی کرده اند از طریق کارشناسان سازمان مورد آموزش قرار گرفته اند، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی آمادگی لازم جهت آموزش‌های پیشگیرانه و اطفای حریق را دارد.

انتهای پیام / ط ا

عدم ایمنی ۷۰ درصد ادارات بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار