سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و مانند یک تیم واقعی و سازمان یافته بازی کردیم.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه گذشته گفت: در ابتدا به بازیکنانم تبریک میگویم نه تنها به خاطر این بازی بلکه بدلیل تمام اتفاقاتی که در اطراف باشگاه رخ می دهد و امیدوارم بعد از بازی تمام کسانی که می توانند به باشگاه کمک کنند این کار را انجام دهند و در کنار ما باشند.

او ادامه داد: مانند یک تیم واقعی و سازمان یافته بازی کردیم. در نیمه اول بازی خوب کنترل بازی را بدست گرفتیم و پرس کردیم. از عملکرد بازیکنانم در این نیمه راضی هستم اما در نیمه دوم کنترل بازی را از دست دادیم و بازی ریسکی انجام دادیم و به همین دلیل از عملکردشان در این نیمه راضی نیستم، هیچ باشگاهی در دنیا حتی رئال مادرید و بارسلونا نمیتوانند ۹۰ دقیقه تیم حریف را پرس کنند.  

فوتبال برای افراد باهوش است

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به سوال خبرنگاری که در خصوص بحث تاکتیکی تیم سوالی مطرح کرد گفت: نباید در این خصوص انتقادی سوال شود چرا که ما یک پیروزی بزرگ در این بازی بدست آوردیم و در واقع تراکتور تبریز دو تیم است نه یک تیم.

دراگان اسکوچیچ در خصوص تعویض آل کثیر گفت: من توقعم از بازیکنانم زیاد است، آل کثیر سه روز قبل مصدوم شده بود و به همین دلیل و جلوگیری از تشدید مصدومیتش از او بازی کمتری گرفتیم، در واقع ما یک خانواده هستیم و نیازی نیست که این مسائل در بیرون از خانواده مطرح شود.

انتهای پیام/ د

بازی تیم صنعت نفت و تراکتور سازی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.