فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه در محور ملندر حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و دستور ایست دادند، اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریخت.

او  افزود: ماموران پس از بی توجهی راننده به اخطار ایست پلیس و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف وانت نیسان شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی، یک هزار و ۶۲۰ دست پوشاک، ۱۵۰۰ کیلو گردو و ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال عنوان  کرد و گفت : ۲ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.



سارقان گوشی تلفن همراه در دام پلیس گیلانغرب

 


فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، از دستگیری ۳ سارق گوشی تلفن همراه و کشف ۱۰ عدد گوشی سرقتی خبر داد.

 سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دیره گیلانغرب حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بازرسی از خودرو، ۱۰ گوشی موبایل سرقتی به همراه ۱۵ کارت عابر بانک به نام‌های مختلف و همچنین مقداری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ عزیزیان با اشاره به تحویل گوشی‌های سرقتی به صاحبانشان، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 

کشف ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه کشف و یک سارق نیز دستگیر شد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


او ادامه داد: افراد شاکی با مراجعه به کلانتری‌های شهر عنوان می‌کردند فردی به بهانه فروش روزنامه در پشت چراغ قرمز ناگهان گوشی تلفن همراهشان را که روز داشبورد خودرو بوده را سرقت می‌کرده است.

سرهنگ براری بیان  کرد: ماموران پلیس نیز تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز و موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای شده و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۶ فقره سرقت اعتراف و عنوان کرد که گوشی‌های مسروقه را به ۲ فرد مالخر به فروش می‌رسانده است.

او در پایان با اشاره به دستگیری مالخران گوشی‌های سرقتی، از معرفی هر ۳ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.